מתי הכי טוב לעשות השתלת שיער

אחת ולתמיד! מתי הכי כדאי לעשות השתלת שיער, והאם יש זמן שהוא יותר מתאים?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בואו נדבר על זה :

דבר ראשון, בואו נצא מנקודת הנחה כזאת, זה אולי יפתיע את חלקכם אבל זאת המציאות חברים ואתם מוזמנים לחלוק עלי – רוב המתקרחים יצטרכו כנראה מתישהו בחיים שלהם לעבור שתי השתלות.

למה? בואו אני אסביר לכם. ראש קירח לגמרי, נורווד 7 קלאסי יצטרך בין שמונת אלפים לעשרת אלפים זקיקים בשביל למלא את כל האיזור המקריח אין מה לעשות זה מה שאנחנו צריכים. אבל לצערנו בהשתלה אחת לא ניתן לקחת כזאת כמות גדולה של זקיקים ובדרך כלל מרפאות יגיעו למקסימום חמשת אלפים – חמשת אלפים חמש מאות זקיקים בהשתלה אחת. אז נכון לא כל ראש מגיע לרמת התקרחות נורווד 7 אבל רוב האנשים שהתחילו את תהליך ההתקרחות הגברית הטיפוסית יגיעו מתישהו בחיים שלהם למצב התקרחות שדורש השתלה של יותר מ5000 זקיקים.

אם תבחרו לעשות את ההשתלה כשאתם צעירים ואתם נמצאים בשיא של תהליך הנשירה שלכם אז סביר להניח שהשיער המקורי שלא הושתל ימשיך לנשור ואז תצטרכו לעשות השתלה נוספת מתישהו בעתיד. רגע אני רק יבהיר השיער שהושתל לא אמור לנשור לכם אף פעם. כשאני אומר שהשיער ינשור אני מדבר על השיער המקורי שלכם. מצד שני גם אם לצורך העניין כבר עברתם את גיל חמישים וסיימתם את תהליך ההתקרחות שלכם ואתם נמצאים בנורווד 6 או 7 בכל מקרה תצטרכו לעשות שתי השתלות כדי לקבל מראה מלא ותצטרכו יותר זקיקים ממה שאפשר להשתיל בהשתלה אחת..

כוכבית קטנה – יש איזה טרנד של מרפאות שהאמת שהיום הוא כבר פחות נפוץ אך עדיין קיים וזה לפרסם מודעות של השתלה עם 7000 ואפילו עשרת אלפים זקיקים. עצה שלי אליכם. מי שמציע כמויות כאלה של זקיקים בהשתלה אחת תברחו מהמרפאה הזאת כמו מאש. זה סימן מעולה למרפאת חלטורה. זה יכול להרוס לכם את האיזור התורם או להכניס אתכם לשוק לוס. ובקיצור להתרחק.

מה המסקנה רבותי – אין גיל לא נכון או נכון לעשות השתלת שיער. ההחלטה אם לעשות השתלת שיער צריכה להיות תלויה בתחושה העצמית שלכם. אני היום דוגל בלא לחכות שההתקרחות תתקדם! כמובן שאם ממש רק התחלתם את תהליך ההתקרחות ואתם נמצאים בנורווד 1 או 2 אז באמת אולי שווה לחכות. אבל אם עברתם את השלבים האלו אין שום צורך . ההפך כדי לכם לעשות את ההשתלה בהקדם כי אם תתמהמהו עם ההחלטה עד לגיל מתקדם לבצע השתלת שיער אתם עלולים להישאר ללא אזור תורם חזק מה שיפגום ביעילות הטיפול.

אולי יענייך אתכם גם:
מחיר השתלת שיער
תהליך ההחלמה מהשתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן