גל וקנין - יועץ השתלות שיער

מי אני?

אהלן חברים, אני מתרגש לראות אתכם פה איתנו .
למי שעדיין לא מכיר, קוראים לי גל וקנין ולפני שנה וחצי הייתי בדיוק במצב שלכם.
תנו לי לספר לכם סיפור קצר:

אני לוקח אתכם 7 שנים אחורה לתקופה שעבדתי בחיי לילה. הרגשתי טוב עם עצמי, עד שבוקר אחד התעוררתי והבנתי שאני מתחיל להקריח.
אתם צריכים להבין, באותה תקופה הנראות שלי והדימוי העצמי שלי היו הכל. לא הצלחתי לקבל את זה שאני מקריח ואני מאבד את אחד הנכסים הכי חשובים שלי.
מה אני אגיד לכם, ניסיתי הכל, שפכתי עשרות אלפי שקלים על כדורים נגד נשירת שיער, תרופות נגד התקרחות, תכשירים, משחות, הלכתי למרפאות של מומחים ומה לא?! רק חיפשתי משהו להיאחז בו, שיתן לי טיפת תקווה בכל הסיפור הזה… את האמת שכבר הגעתי למצב שזהו, אני צריך להשלים עם זה ואני הולך להיות הגרסה הפחות טובה של עצמי, עד שיום אחד עלתה האופציה של השתלת שיער.

חברים, אנחנו מדברים על שלוש ארבע שנים אחורה. כשאמרו השתלות שיער לפני ארבע שנים הדבר הראשון שחושבים עליו זה הצלקת של אייל גולן, שלוקחים לך חתיכת עור מהחלק האחורי של הראש ומשאירים לך צלקת ענקית. לא משהו שהייתם רוצים להתקרב אליו, ובכל זאת אני מוצא את עצמי עוקב אחרי השתלות שיער, קרוא אינסוף מאמרים, גולש שעות בפורומים כל יום, רק בשביל להיאחז בקצת תקווה שאולי יש איזשהו סיכוי שהשיער יחזור לי לראש.

במשך שנה עקבתי אחרי מרפאות בכל מדיה אפשרית. הייתי בקשר עם רופאים, פגשתי מטופלים, עקבתי אחרי תוצאות והתחלתי להבין שחברה, יש פה משהו.
אז אני לא אלאה אתכם בסיפורים ארוכים, לבסוף החלטתי שאני הולך על זה.
היו לי לבטים עצומים. בסופו של דבר, בחרתי רופאה שעמדה בכל הקריטריונים שהצבתי לעצמי. טסתי לעשות השתלת שיער בטורקיה, ומהרגע שנחתתי, משהו באווירה משהו בצוות, הרגיש לי פתאום הרבה יותר נכון.
עברתי את ההשתלה, חזרתי הביתה, ואני זוכר שאני עומד מול המראה ואני מתמלא בהרגשה שאבן ענקית פשוט יורדת לי מהלב, ואם עוד היה חשש קטן שזה לא יעבוד אז חודש אחרי חודש כשאני קולט שהראש שלי מתמלא ומתמלא, והגעתי למצב שבחיים לא חשבתי שאני אגיע אליו.. כל התהליך הזה עבורי היה כל כך עוצמתי שכמעט באופן טבעי רציתי רק לשתף ולהפיץ .

השתלת השיער של גל וקנין

לאט לאט מצאתי את עצמי עוזר להמון אנשים ובאופן טבעי זה פשוט נהיה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי.
החלטתי לפתוח את הקהילה והאתר הזה בדיוק בגלל הדרך הארוכה שלי כדי שאתם לא תצטרכו לעבור את תהליך המתיש שאני עברתי, אחד הדברים שהיו חסרים לי בכל התהליך הזה, זאת יד מכוונת ולכן הקמתי את האתר הזה, בשביל שתהיה פלטפורמה אחת שמנגישה לכם את כל המידע שאתם צריכים בצורה ברורה, קלילה ומעניינת.

כולי תקווה שהאתר הזה יהווה בשבילכם יד מכוונת ומקום משמעותי בדרך להגשמת החלום שלכם.
אולי התהליך הזה קצת מאתגר, אולי קצת מפחיד, אבל אני באמת מאמין שמי שיחליט שהוא לוקח על עצמו את התהליך הזה, יחווה את אחד התהליכים הכי יפים בחייו והחיים שלו ישתנו.

כאן לכל שאלה, תרגישו חופשי להתייעץ, גל וקנין

גל וקנין וזריאן השתלת שיער

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם