השתלת שיער בטורקיה עם ד"ר זריאן

צריכה נכונה של ויטמין יכולה לתרום לאריכות החיים של תוצאות השתלת שיער.

ד"ר זריאן

"הקהל מדבר בעד עצמו, כבר שנים שתחת ניצוחה של ד"ר מגיעים אלפי ישראלים לעשות את השתלת השיער שלהם"

ד"ר זריאן כבר הפכה מזמן למילה נרדפת להשתלת שיער בטורקיה. אין ישראלי שהתעניין אפילו מעט בתהליך המדהים הזה ולא שמע את שמה. כל אחד מאיתנו כנראה מכיר מישהו שעשה השתלה תחת הצוות המדהים שלה. בעשור האחרון היא טיפלה בלא פחות מ10,000 מטופלים ישראלים. והמספרים רק גדלים מידי שנה, כי הישראלים פשוט הבינו באיזה ידיים כדאי היום להפקיד את השיער היקר שלהם, התוצאות מדברות בעד עצמן.

הקליניקה להשתלות שיער הנקראת hair of zrian ממוקמת בלב ליבה של איסטנבול המדהימה, בבית החולים היוקרתי medical park אשר הוקם בשנת 1993. בית החולים עומד תחת התקנים המחמירים ביותר של איגוד בתי החולים J.C.I. 

המרפאה של זריאן מספקת את הפתרונות היעילים ביותר לנשירת שיער והתקרחות – ביניהם DHI וFUE אשר נחשבות היום לשיטות המתקדמות ביותר להשתלת שיער.

 

הייחודיות של מרפאת hair of zrian באה לידי ביטוי בסטנדרט הגבוה שהיא מייצרת בטורקיה וגם בעולם. חדשנות, מקצוענות ומסירות הם הערכים שמובילים את המרפאה וניתן להרגיש זאת בכל אלמנט שלה.

אחרי עשרות אלפי השתלות שנעשו במרפאה, זריאן והצוות צברו ניסיון אדיר שמציב את המרפאה בשורה אחת עם המרפאות המובילות בעולם. אחד היתרונות הגדולים של המרפאה לקהל הישראלי הוא הניסיון העצום שיש לזריאן. אחרי שכבר טיפלה בכמה אלפי ישראלים עד היום היא צברה את הידע הנחוץ ליצירת עבודות שיראו טבעיות לעין ישראלית.

כמו כן יתרון נוסף גדול שהמרפאה מייצרת לקהל הישראלי היא הקליניקות שהיא מחזיקה בישראל  אשר נותנות מענה לכל לקוחותיה שחוזרים מטיפולים אצלה. הקליניקות הישראליות ממוקמות גם בצפון וגם במרכז ומאפשרות לזריאן לתת שירות מלא וברמה הגבוהה ביותר. 

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

הצצה מהירה לתהליך השתלת השיער עם ד"ר זריאן

השתלת שיער בטורקיה היא בחירה פופולרית עבור אנשים המחפשים שיקום שיער יעיל.
נגן וידאו

השתלת שיער בטורקיה עם ליווי ישראלי

ליצירת קשר והתחלת תהליך השאירו פרטים עכשיו

טורקיה צברה מוניטין של הליכי השתלת שיער באיכות גבוהה.
השתלות שיער בטורקיה מבוצעות בטכניקות מתקדמות ובמנתחים מנוסים.