השתלת השיער של אפי

המהפך של אפי

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

תכירו את אפי 🙂
אפי התלבט מאוד לפני שהחליט לעשות את השתלת השיער שלו שלו.

הוא הגיע אלינו בשלב יחסית מוקדם של נסיגת מפרצים בשיער שלו, והסביר שמצד אחד הוא חושב שכדאי לחכות לשלב יותר מתקדם בנסיגה כדי לבצע את ההשתלה, אך מצד שני הוא פשוט לא אהב לחיות עם איך שהשיער שלו נראה.

לא פעם נתקלתי בסיטואציות דומות שבהם לקוחות שהיו בשלב דומה למצב השיער של אפי, התלבטו האם כדאי להם לחכות או לעשות עכשיו את ההשתלה.

צריך להבין מה כל כך בעייתי במפרצים ומדוע גברים שסובלים מהם פשוט לא משלימים איתם – המפרצים יכולים לפגוע מאוד בדימוי העצמי של הגבר, הוא ירגיש שהוא מזדקן, הוא ירגיש שהוא פגום והמראה שלו לא יהיה מושלם בעיניו.

כמובן שיש אנשים שלא רק משלימים עם המפרצים אלא משלימים עם הקרחת לחלוטין והם לא מתביישים בה ומעולם לא חשבו לעבור השתלת שיער, אך לרוב האנשים אפילו מפרץ בהתהוות יכול להתחיל להציק בעין. זו הסיבה מדוע השתלת שיער במפרצים נפוצה מאוד בימינו.

אסביר לכם מה אני חושב – אם אתם נמצאים בשלב ההתקרחות, נגיד השלב שבו אפי היה לפני שעשה את ההשתלה אתם חייבים לקחת בחשבון שיש סיכוי גבוה שאחרי ההשתלה שלכם השיער שלא הושתל ימשיך לנשור.ולכן אני שואל את האנשים האלה אם הם מוכנים לאופציה של השתלה שנייה במידה וההתקרחות תגדל, כי אם לא קיימת מוכנות כזאת יכול להיות שהייתי ממליץ להם לשקול שנית את ההחלטה.

אני לא מאמין שגבר או אישה שמפריע להם ניראות השיער שלהם בגיל הכי קריטי צריכים לחכות עם ההשתלה, ולכן גם אני החלטתי לעשות השתלה בגיל צעיר בידיעה ששיער שלא הושתל עוד יוכל לנשור בהמשך. עשיתי את זה כי לי זה התאים. תשאלו את עצמכם את אותה שאלה גם.בסופו של דבר אפי החליט למלא את המפרצים, והיום הוא מאוד מרוצה מההחלטה שהגיע אליה. ואני חייב לציין שבעיניי יצא חבל על הזמן!ומה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות.

עבודה של ד״ר זריאן באינסטנבול

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן