השתלת השיער של יהודה לפני ואחרי

השתלת השיער של יהודה – לפני ואחרי

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

במקרים של נורווד 6-7 (שהם גם השלבים המתקדמים ביותר בתהליך ההתקרחות הגברית הטיפוסית) הגישה של הקליניקה של זריאן בדרך כלל תיהיה טיפול בשני סשנים.

המטופל בתמונה הוא 7 ברור בסולם נורווד והסיכוי להגיע לכיסוי מלא בסשן אחד היה פשוט לא אפשרי. כן, זאת המציאות חברים, ליהודה לא היה סיכוי לקבל כיסוי מלא וניראות של שיער מלא מבלי להתחייב מראש לשני טיפולים. הסיבה לכך היא שפשוט יש גבול לכמות הזקיקים שהקרקפת שלנו יכולה לקלוט בטיפול אחד מבלי לגרום טראומה לאיזור התורם ולגרום לשוק לוס בקרקפת.

המציאות היא שיש לבצע קצירה של מקסימום 5000 זקיקים מהאיזור התורם בראש בסשן אחד. ההשתלה הראשונה בדרך כלל תיתן את הצפיפות הדרושה לפרונט יפה ואמצע ראש צפוף. אחרי שהשיער המושתל כבר צומח באופן תקין ונקלט בקרקפת ניתן לעשות את הטיפול השני ולמלא את איזור הכתר וכל האיזור האחורי של הראש.

אם אתם בשלב זה אתם יכולים לדעת שאתם נמצאים בסוף תהליך ההתקרחות שלכם. כל הפאה העליונה של הקרקפת חלקה משיער. השיער בחלק האחורי של האיזור התורם דליל או חלק גם כן. בדרך כלל השיער היחיד שנשאר נמצא בצידי הראש. מילוי האיזור על ידי טיפול השתלה במצב כזה ידרוש בדרך כלל הוצאה של בין 8000-10,000 זקיקים מהאיזור התורם.בחלק מהמקרים של מטופלים שפונים אלי בשלב זה אני לא אמליץ על השתלה כי יש סבירות גבוהה שהם לא יקבלו את את התוצאה שהם מייחלים לה – בגלל שאין מספיק זקיקים באיזור התורם כדי למלא את הקרקפת והזקיקים שכן נשארו בדרך כלל מאוד חלשים. במקרים מוקדמים של השלב שתי השתלות יכולות לייצר מראה שיער מלא. במקרים קיצוניים שלוש השתלות יכולות להוות גם אופציה.

יהודה בחר לעשות השתלת שיער בטוריקה ובחר מראש ללכת בדרך הזאת ועשה שני טיפולים והיום הוא קיבל את מראה השיער המלא שבשבילו התחיל את התהליך.

עבודה של זריאן באיסטנבול.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן