השתלת שיער באזור הכתר

השתלת שיער באזור הכתר, האזור האחורי של הראש – מה הם באמת סיכויי ההצלחה?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

לעומת השתלת שיער באזורים אחרים בקרקפת, השתלת שיער באזור הכתר נחשבת מאתגרת יותר. בשל כך, למטופלים שמעוניינים בביצוע הטיפול, מומלץ לבחור ברופא מומחה ובעל ניסיון, שיש לו הידע והכישורים הנחוצים לשם ביצוע ההשתלה באופן מוצלח. חשוב לדעת כי מאחר ששטח הכתר נחשב לאזור קשה לטיפול, ישנם רופאים שנמנעים מלבצע בו השתלות, בעוד אחרים נחשבים מומחים בתחום.

אזור הכתר נוטה להיות אחד המוקדים המרכזיים של נשירת שיער אצל גברים. בדרך כלל, האדם המקריח לא מבחין בתהליך הנשירה – וזו הסיבה לכך שמדובר באזור מאתגר: מצד אחד, האדם המתמודד עם נשירת השיער לא מבחין בה מפני שאזור הכתר נמצא מחוץ לשדה הראייה שלו, ומצד שני, האחרים מבחינים בהתקרחות ביתר שאת מפני שהאור נופל על אזור הכתר באופן שמבליט ומדגיש אותו. בשל כך, השתלת שיער באזור הכתר דורשת מיומנות וחישוב מדוקדק וקפדני של שרטוט ההשתלה המתוכננת, השתלת הזקיקים, השפעה על כיוון הצמיחה ויצירה של משטח אחיד וטבעי.

עם זאת, חשוב להזכיר כי בהשוואה להשתלות שיער באזורים אחרים בקרקפת, זקיקי השיער באזור הכתר נוטים להיקלט באחוזי הצלחה נמוכים יותר. למשל, בהשוואה להשתלת שיער בקדמת הראש, אזור שזקיקי השיער נקלטים בו בהצלחה של 95%, זקיקי שיער המושתלים באזור הכתר נקלטים באחוזים של 80%. אם כן, לאורך כל הדרך, החל מתהליך בחירת הרופא המומחה ועד ביצוע השתלת שיער, חשוב לזכור כי גם הרופא המצטיין ביותר לא יכול להבטיח הצלחה של 100%, וכי יש נתונים פיזיולוגיים, גנטיים וסביבתיים המשפיעים על תוצאות ההשתלה.

השתלת שיער באזור הכתר בשיטת FUE

כמו כן, ידוע כי שיטת FUE היא השיטה המתאימה ביותר להשתלה באזור הכתר, מאחר שהיא מאפשרת לרופא המטפל לעבור בדיוק רב וביעילות וכן לכסות משטחים בהיקף רחב תוך טיפול אחד. מדובר באחת מטכניקות ההשתלה המתקדמות והחדשניות ביותר, ולכן היא מוצעת בקליניקות רבות. במהלך הטיפול, הרופא המטפל דוגם זקיקי שיער מהאזור התורם ומשמר אותם בתמיסה ייחודית, אשר מזינה אותם טרם השתלתם באזור הנזקק. בשלב זה, הרופא פותח בעדינות ובקפדנות את תעלות השיער ומשתיל את זקיקי השיער תוך התייחסות לכיוון הצמיחה, לסוג השיער ולמאפייניו הייחודיים של אזור הכתר, כך שהשיער שיצמח בו ייראה טבעי. מאחר ששיטת FUE מאפשרת דגימה והשתלה של כמות גדולה של זקיקי שיער, היא נחשבת יעילה במיוחד עבור מטופלים המעוניינים לבצע השתלה נרחבת בשטחים בהיקף משמעותי. כמובן, מדובר על טיפול מתקדם שלא כרוך בכאבים ואשר מותיר את המטופלים ללא צלקות או תפרים.

לסיכום

השתלת שיער באזור הכתר מעמידה את הרופא המטפל מול אתגרים ויזואליים, אסתטיים וטכניים, ולכן מומלץ לבצע השתלה באזור זה רק בקליניקה בעלת מוניטין בתחום ותחת ידיו של רופא מומחה ובעל ניסיון בהשתלות שיער בכתר. נראה כי יתרונותיה של שיטת FUE מציבים אותה כשיטה הנוחה והמתאימה ביותר לביצוע השתלת שיער באזור זה, ולכן מומלץ לוודא טרם הטיפול מהי השיטה שבה הרופא מתכנן לעבוד. 

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן