השתלת שיער בטורקיה או בישראל

השתלת שיער בטורקיה או בישראל?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

כבר מימי שמשון הגיבור שיער נחשב למקור כוח ועוצמה. כיום, שיער תופס מקום משמעותי מאד בחיינו. אם זה הליכה לספר כל שבועיים, בחירת שמפונים ברמה או סתם להעביר שעות מול המראה עד שיראה מסודר. אך כיום, אנשים רבים סובלים מנשירה או משיער דליל. זאת בעקבות הלחץ והסטרס שאנו חווים בעולם המודרני. אך המודרניזציה לא רק גורמת לשיער לנשור אלה גם גורמת לו לחזור להיות שופעה. במאמר הבא נסביר היכן המקום המשתלם ביותר לעבור השתלת שיער ומדוע.

שבירת סטיגמות לא הרגה אף אחד 

אנשים רבים מהארץ ומהעולם בוחרים לטוס לעשות השתלת שיער בטורקיה. אך עדיין קיימות סטיגמות רבות על כל נושא השתלות השיער בטורקיה. לצורך התחלה נתחיל בלנפץ מעט מהם: 

  • איכות המרפאות בטורקיה – ראשית, חשוב לציין שטורקיה כיום נחשבת לבירת השתלות השיער בכל העולם. אנשים רבים בוחרים לטוס לטורקיה לצורך השתלת שיער. מזה אנו מסיקים שטורקיה בעלת ידע רב בנושא ובעלת מוניטין גבוה. 
  • מחירון השתלת שיער – בימינו, המחשבה על כך שמה שזול אינו איכותי לא תמיד נכונה. על אחת כמה וכמה לגבי השתלות שיער בטורקיה מחשבה אינה מדויקת. בטורקיה ישנם מרפאות רבות אשר מתמחות בהשתלות שיער, מה שהופך את הזמינות לגבוה יותר, לעומת טיפולי השתלות השיער בישראל שהינו שוק מצומצם. בנוסף טורקיה נחשבת מדינה זולה יותר לעומת ישראל או אירופה מה שהופך את ההליך בהשוואה לזול יותר. 

מה הופך את טורקיה לבירת השיער העולמית

אחת הסיבות לכך שישראלים רבים יעדיפו לעבור תהליך השתלת שיער בטורקיה היא בגלל המוניטין הגבוה לו זכתה המדינה בנושא זה. טורקיה מציאה אפשרויות רבות של הליכי השתלות שיער לעומת האפשרויות המצומצמות הקיימות בארץ. ההליך הטורקי הוא האופציה הנוחה ביותר לאנשים להשיב את הביטחון האישי ומראה של שיער מלא וטבעי, במחיר המשתלם ביותר וברמה הגבוה ביותר לעומת האופציות בישראל או אירופה. בנוסף למגוון האפשרויות והמחירים הנוחים שישנם בטורקיה, הפציינטים זוכים גם לחופשה. המקום המרכזי ביותר להשתלות שיער בטורקיה הוא איסטנבול, כך שבפרק זמן ההתאוששות מההליך ניתן לבלות באיסטנבול שמציאה מגוון מסעדות איכותיות, היסטוריה מגוונת ולשלב חופשה בנוסף להליך הרפואי אותו בחרתם לעשות. לכן, לא רק בזכות שפע האופציות של המרפאות העוסקות בתחום והמחירים הנוחים אלא גם בזכות החופשה שהלקוח זוכה בה תוך כדי הליך זה.

בסופו של יום השתלת שיער היא הליך רפואי 

כאשר אנו חושבים על הליך השתלת שיער אנו רואים בו כהליך אסטטי, אך הוא הליך שנחשב לכירורגי. חשוב מאד לעבור אותו במרכז השתלות שיער ברמה גבוה ושההתנהלות בו נעשית בקפידה. לכן, חשוב שנדאג שהמרפאה בה אנו בוחרים תהיינה מרפאה בעלת ציוד רפואי מתקדם, בעלת הסמכות רפואיות לביצוע הליך ההשתלה וכמובן לא לשכוח חוות דעת. 

להשתלות שיער מספר סוגי טיפול:

  • FUE- השתלת שיער בשיטה זאת הינה הפופולארית ביותר בעולם. בעבר, הרופא היה לוקח רצועה שלמה מהאזור ה"תורם" (לרוב החלק האחורי של הראש) הליך כזה היה מלווה בכאבים ודרש תקופת החלמה ארוכה יחסית ובנוסף, הותיר צלקת גדולה. בשיטת FUE – FOLLICULLAR UNIT EXTRACTION  החדשנית יותר. בהליך זה הרופא מלקט כל שערה בנפרד מהאזור ה"תורם" ומשתיל אותם לתעלות קטנות בגודל של 1 מ"מ באזור הדליל ובכך משתלבות שיערות בעלות שורש חזק באזור ההשתלה. הליך זה אינו משאיר שום שצלקת משום שאין פעולה של חתך. בנוסף, השתלה מסוג FUE נעשית תחת הרדמה כך שהמטופל לא חש בכאב בעת הליך ההשתלה. 
  • DHI- השתלת שיער בשיטה זאת הינה דומה ל- FUEאך ההבדל היחידי הוא בעת ההשתלה עצמה של שורש הסערה. בשיטת DHI- DIRECT HAIR IMPLANTATIONההשתלה נעשית על ידי כלי הדומה לעט, כלי זה פותח את ה"בית" עבור סיב השערה ואינו דורש תחכים מיותרים. בהליך זה כל שערה נכנסת ל"בית" משלה לא כמו בשיטה הקודמת של חיתוך "ערוץ". בנוסף בעזרת עט ההשתלה ניתן להחדיר את שורש הסערה בדיוק רב יותר וניתן לשלוט גם בזווית צמיחת השערה. 

לסיכום

לא סתם ישנם מקומות אשר קיבלו את התואר המתאים. ע"י בדיקה מתאימה תוכלו למצוא לעצמכם את המקום המושלם עבורכם. לכן, חפשו עבורכם את המרפאה המומלצת ביותר ולא תתפשרו על שיער מלא ובריא.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן