השתלת שיער בטורקיה - איך אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים במרחק שעתיים טיסה ולשלב בילוי על הדרך

השתלת שיער בטורקיה – איך אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים במרחק שעתיים טיסה ולשלב בילוי על הדרך

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אין שום ספק שאחת הבעיות החמורות ביותר בראשו של הגבר הישראלי המצוי היא התקרחות. כל אחד יתרץ את הקרחת האישית שלו בסיבה אחרת: גנים לא טובים, מזג אוויר חם בארץ, עבודה פיזית וזיעה מרובה, או לחץ ברמה גבוהה בגיל צעיר. כך או כך, נראה שבישראל כמות הגברים הקירחים גדולה במיוחד ביחס לעולם. ישנם גברים רבים שעבורם התקרחות היא מכה קשה הפוגעת באופן ניכר בביטחון העצמי שלהם. אבל היום, בשנת 2022, אין שום סיבה להביט במראה ולספור לאחור את כמות השערות שנשארה לך על הראש. כיום ישנן טכנולוגיות מתקדמות של השתלת שיער שיוכלו להחזיר לך את המראה הצעיר והביטחון העצמי.

מה זה השתלת שיער?

השתלת שיער היא פעולה כירורגית שמתבצעת במטרה להשתיל שיער על אזורים קירחים בגוף. הפעולה עצמה היא הסרה של עור עם זקיקי שיער או הוצאה של זקיקי שיער יחידים מאזור מסוים בגוף שנקרא האזור התורם, והשתלת העור או הזקיקים באזור הקירח שנקרא האזור המקבל. הטכניקה משמשת בעיקר לטיפול בהתקרחות אצל גברים, כאשר שתלים עם זקיקי שיער עמידים מבחינה גנטית נגד התקרחות מושתלים על חלקי הראש הקרחים. הטכניקה משמשת גם להשתלת שיער על צלקות שנגרמו מסיבות שונות. השתלות שיער שנעשות בשיטות מודרניות ומתקדמות יכולות להביא למראה שיער טבעי לחלוטין.

השתלת שיער בטורקיה

למה להשתיל שיער בטורקיה ולא בישראל? שאלה טובה ומתבקשת כמובן. חשוב מאוד שתדעו, שהשתלת שיער בטורקיה יכולה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. טווח המחירים להשתלת שיער במדינת ישראל נע בין 25,000 ל- 35,000 שקלים! לעומת זאת, מחירה של השתלת שיער בטורקיה הוא נמוך בהרבה ונמצא בטווח שבין 9,000 ל- 14,000 שקלים. המחיר עצמו כולל שיחת ייעוץ עם הרופא המשתיל (בהנחה ולא תמשיכו בתהליך לא תחויבו עבורה בתשלום), אבחון ראשוני שנערך בעזרת צילומים, השתלת שיער, ועלויות לינה. ישנן חבילות מיוחדות הכוללות נהג שיסיע אתכם משדה התעופה לטיפול ומהטיפול לשדה התעופה, והסעות מהמלון בו תתאכסנו למרפאה בה יבוצעו הטיפולים. עלויות ההשתלה בטורקיה לא כוללות את מחירי הטיסות, אך כמובן שתוכלו למצוא חבילות בהן המחיר כולל את כל הסידורים הנלווים.

אז מה לעשות בתכל'ס?

כדי שלא תתבלבלו מכמות המידע העצומה המציפה את הרשת סיכמנו עבורכם בקצרה כמה נקודות שחשוב מאוד לוודא תוך כדי התכנון:

  1. שיטה – למדו על טכניקות ההשתלה השונות, ומהן היתרונות והחסרונות של כל שיטה. שיטה טובה יותר מביאה לתוצאות טובות יותר.
  1. תכנון ההשתלה – תכננו עם עצמכם לוחות זמנים מדויקים, כמה ימי חופש תצטרכו, כמה ימי החלמה, ועוד.
  1. מחיר – קבעו לעצמכם תקציב להשתלת השיער (ובמקרה הצורך גם תקציב לחופשה).
  1. מרפאה – השתלת שיער היא הליך רפואי, אמנם הליך פשוט אך רפואי, חשוב לוודא שההשתלה מתבצעת בבית חולים עם תקנים וסטנדרטים מחמירים. סטריליות וניסיון הם מרכיבים קריטיים בהצלחת התהליך, וכמובן שבבית חולים יש צוות חירום עם ציוד נגיש.
  1. ניסיון – ודאו שהרופא המשתיל בו בחרתם הוא בעל רישיון ותעודה, ושהוא מטפל ותיק בתחום עם המלצות. אל תסתפקו באתר אינטרנט או בדף פייסבוק, נסו לחפש חברים או קרובי משפחה ולשמוע המלצות מכלי ראשון.
  1. זמינות – ודאו שהמרפאה והצוות הרפואי בו בחרתם זמינים וקשובים לכל שאלה שלכם, ומספקים לכם תשובות שמניחות את דעתכם.

איך נהפוך השתלת שיער לחופשה מפנקת

חשוב לזכור שהשתלת שיער היא לא טיפול שיניים בו אתם מגיעים למרפאה ויוצאים ממנה. התהליך אורך זמן מסוים, את הזמן הזה אתם יכולים לנצל לחופשה מפנקת במיוחד, וכך להרוויח פעמיים. גם להשתיל שיער ולחזור למראה צעיר ונאה, ועל הדרך ליהנות מטיסה לחו"ל. טורקיה נחשבת לאחד היעדים המועדפים על ישראלים לא מעט שנים, ואין שום ספק שתצליחו למצוא לעצמכם תכנית שתמלא את הזמן הפנוי שלכם. מעבר לאוכל הטורקי הנהדר, טורקיה יכולה להציע לכם נופים יפהפיים, אתרי תיירות מרשימים, מוזיאונים, בזארים ושווקים אותנטיים, ועוד.

לסיכום:

במקום להסתכל כל בוקר על המראה בתחושה רעה, פשוט קבעו לעצמכם תאריך יעד בו אתם טסים להשתלה. כשתחזרו מהחופשה אף אחד לא יכיר אתכם!

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן