DHI השתלת שיער

השתלת שיער בשיטת DHI – למה, כמה ואיך?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אם אתם חושבים על השתלת שיער בטורקיה או בכל מקום אחר בעולם, מומלץ שתערכו היכרות עם היבטים שונים של התהליך, מפני שמדובר בטיפול אסתטי מורכב שעשוי לשנות את חייכם – וכדאי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. אחת השאלות שמטופלים פוטנציאליים מתמודדים עמן נוגעת לאופן הטיפול, כלומר לשיטה שבה תתבצע השתלת השיער. בתעשיית השתלות השיער קיימות מספר טכניקות עיקריות לטיפול, אולם נראה כי בשנים האחרונות הולכת וגוברת הפופולריות של שתי שיטות חדשניות: FUE ו-DHI.

השלב הראשון – הוא שלב האבחון והתכנון – זהה בשתי השיטות. במהלך פגישת ההיכרות בין המטפל למטופל נערכת הערכה של הטיפול הצפוי, אשר כוללת בחינה של סוג השיער, צפיפותו ב"אזור התורם" (האזור שממנו מוסרים זקיקי השיער להשתלה) ומצבה ורמתה של ההתקרחות ב"אזור המקבל" (האזור המקריח שבו יושתלו זקיקי השיער). שלב זה כולל גם נטילה של דגימה ממספר שערות של המטופל. לאחר שלב האבחון, המטופל מקבל מן הרופא אינפורמציה על התהליך הצפוי להתבצע – החל ממספר הזקיקים (המוערך) שיוסרו מהאזור התורם ויושתלו באזור המקריח ועד לשרטוט של קו השיער החדש.
(עוד אודות, תכנון ובנייה של תכנית השתלה תוכלו לקרוא כאן)

בשונה מטכניקת FUE, אשר מבוססת על תהליך של הסרת זקיקי השיער מהאזור התורם, פתיחת תעלות השיער באזור המקבל והשתלה של זקיקי השיער, שיטת DHI – Direct Hair Implant – מבוססת על שימוש ב"עט" מיוחד הנקרא Choi, המאפשר שלבי עבודה שונים. כמו בשיטת FUE, גם שיטת DHI מתחילה עם הרדמה מקומית, הסרה של זקיקי שיער מהאזור התורם ושימורם בתמיסה המשמרת ומזינה אותם עד לרגע ההשתלה. ואולם, לעומת שיטת השתלת שיער FUE, בשיטת DHI הרופא מדלג על השלב של פתיחת הערוצים באזור המקריח, מאחר שה-Choi פועל פעולה כפולה: בלחיצה על העט הוא פותח את תעלת השיער ומשתיל בתוכה את זקיקי השיער. מכאן שמה של הטכניקה: השתלה ישירה.

DHI היא טכניקת השתלת שיער המשתמשת בכלי מיוחד להשתלת זקיקי שיער ישירות לתוך הקרקפת ללא צורך בחתכים.
DHI היא טכניקת השתלת שיער המשתמשת בכלי מיוחד להשתלת זקיקי שיער ישירות לתוך הקרקפת ללא צורך בחתכים.

בהתייחס לקוטרו של העט, יש לשים לב לכך שהוא קטן יותר מזה של הכלי הניתוחי ב-FUE, ובשל כך הוא מאפשר השתלת זקיקי שיער בצפיפות גבוהה יותר. כמו כן, השימוש בעט מאפשר לבצע את ההשתלה של זקיקי השיער ללא חיתוך של העור, כך שנמנעים כאבים, דימומים ומצבים אפשריים של הצטלקות. נוסף לכך, בשיטת DHI זקיקי השיער שוהים זמן קצר בלבד מחוץ לגוף, ולכן האיכות שלהם לא נפגמת. יתרון יחסי נוסף של שיטה זו נוגע לתהליך ההחלמה ממנה: בהשוואה לשיטות אחרות, טכניקת DHI כרוכה בתהליך החלמה פשוט ומהיר יחסית מאחר שהיא פחות פולשנית. ואולם, הטיפול עצמו ארוך יותר מפני שהוא דורש קפדנות ודיוק, ולעתים נדרשים מספר טיפולים כדי להשלים את התהליך (לצורך השוואה: בטיפול FUE מושתלים 4,000-4,500 זקיקי שיער במהלך 10 שעות טיפול, בממוצע, בעוד במהלך השתלת שיער בשיטת DHI מושתלים 2,000-2,500 זקיקי שיער בממוצע).
(קראו את המאמר הבא אודות מספר זקיקים מומלץ להשתלה)

השתלת שיער DHI יכולה להשיג תוצאות במראה טבעי על ידי השתלת זקיקי שיער בצורה מדויקת ואסטרטגית.
השתלת שיער DHI יכולה להשיג תוצאות במראה טבעי על ידי השתלת זקיקי שיער בצורה מדויקת ואסטרטגית.

היבט נוסף של שיטת DHI, אשר הופך אותה לפופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות, הוא העובדה שהיא לא מצריכה גילוח מלא של הראש. לעומת שיטות אחרות של השתלת שיער, שבהן המטופל נדרש להגיע לטיפול בראש מגולח, שיטת DHI מציעה טיפול ללא גילוח ובכך פותחת את האפשרות בפני גברים ונשים אשר לא מעוניינים בגילוח. בשל הכך, היא מתאימה גם למטופלים ולמטופלות עם שיער ארוך.

חשוב לציין כי שיטת DHI לא מתאימה לכל סוגי המצבים וההתקרחויות, אלא בעיקר למטופלים הסובלים מהתקרחות מקומית וקלה ואשר זקוקים למילוי נפח השיער והגדלת הצפיפות שלו. אף על פי שהיא נחשבת יוקרתית וחדשנית יותר, מפני שהיא מותירה את המטופל ללא צלקות ופולשת לעור הקרקפת באופן מינימלי בלבד, שיטה זו הולמת מצבים מסוימים ולא אחרים: אם אתם מתמודדים עם התקרחות מאסיבית ורחבה, שיטת DHI לא מתאימה לכם ויומלץ לכם לעבור את ההשתלה בשיטת FUE, המאפשרת טיפול נרחב באזורים מקריחים. שיטת DHI, לעומת זאת, מתאימה, כאמור, למילוי מפרצים, להגברת הצפיפות ולטיפול בהתקרחות מקומית בצדי הראש או באזור הכתר.

טכניקת השתלת שיער DHI משתמשת בכלי מיוחד המאפשר שליטה מדויקת על המיקום והזווית של זקיקי השיער, וכתוצאה מכך צמיחת שיער בעלת מראה טבעי.
טכניקת השתלת שיער DHI משתמשת בכלי מיוחד המאפשר שליטה מדויקת על המיקום והזווית של זקיקי השיער, וכתוצאה מכך צמיחת שיער בעלת מראה טבעי.

לסיכום, שיטת DHI היא מהשיטות הפופולריות ביותר כיום בשוק השתלות השיער. היא מתאימה בעיקר למטופלים שזקוקים להשתלות מקומיות, מילויים של אזורים מקריחים והגדלת הצפיפות באזור של שיער דליל. מדובר בשיטה איכותית ומתקדמת המותירה את המטופל כמעט ללא סיכונים של הצטלקות ואשר מאפשרת תהליך החלמה מהיר ותוצאות מרשימות.

השתלת שיער DHI יכולה להשיג תוצאות במראה טבעי על ידי השתלת זקיקי שיער בצורה אסטרטגית ומדויקת, וכתוצאה מכך מראה צעיר ומושך יותר.
השתלת שיער DHI יכולה להשיג תוצאות במראה טבעי על ידי השתלת זקיקי שיער בצורה אסטרטגית ומדויקת, וכתוצאה מכך מראה צעיר ומושך יותר.


– אם אתם רוצים לקבל קצת פרספקטיבה למחירי השתלות שיער, ממליץ לכם ללחוץ על המאמר הבא.
– אם אתם תוהים אם הגיל שלכם הוא מומלץ להשתלת שיער, קראו את המאמר שלנו אודות גיל מומלץ להשתלת שיער.
– המאמר המקיף ברשת אודות החלמה מהשתלת שיער.
מה אסור לעשות לאחר השתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן