השתלת שיער לחיילים ואנשי מערכת הביטחון

השתלת שיער לחיילים, אנשי קבע, מערכת הביטחון והמשטרה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

לאורך העשורים האחרונים נראה כי אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הגברים והנשים הסובלים מהתקרחות ואשר פונים לביצוע השתלות שיער בארץ ובעולם. השתלת שיער מוכיחה עצמה פעם אחר פעם כפתרון אסתטי פשוט, יעיל ובעל אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר, וזאת לעומת טיפולים שונים להתמודדות עם נשירה עודפת של שיער, כמו PRP ו-PRF, תרופות שונות או תוספי תזונה ותכשירים, תמיסות ושמנים לשימוש חיצוני (שמן מנטה, שמן זרעי דלעת) . אף על פי שישנן קליניקות להשתלת שיער בישראל, ניכר כי ישראלים רבים בוחרים לבצע השתלת שיער בטורקיה – הבירה הבינלאומית של השתלות השיער. מאחר שהתעשייה בטורקיה משגשגת ובעלת שם בינלאומי, הרופאים המטפלים במדינה נחשבים לרופאים מומחים ובעלי ניסיון רב – המבצעים בכל יום אלפי טיפולים. כמו כן, המחירים של השתלות השיער בטורקיה הם מהנמוכים בעולם, ולכן מטופלים בהם בוחרים בה.

אבל מה עם אנשי קבע, משטרה ומערכת הביטחון שרוצים לבצע השתלת שיער?

אף על פי שטורקיה היא מעצמת השתלות השיער הבינלאומית, ואף שהרופאים בה דואגים להשתלות שיער של מאות אלפי מטופלים, ישראלים מסוימים לא רשאים להגיע אליה בעקבות השתייכותם לכוחות הביטחון: אנשי קבע בצה"ל, אנשי משטרה ואנשי מערכת הביטחון. כידוע, לצד מדינות כמו מרוקו, ירדן, ואזרבייג'ן, טורקיה היא אחת מהמדינות האסורות במסע עבור אנשי כוחות הביטחון. מאחר שאנשי מערכת הביטחון עשויים להוות מטרה לפיגועים של גורמים עוינים ביעדים שונים בעולם, חל איסור נסיעה למדינות שונות בעקבות החשש מפני פגיעה בהם.

יעדים אלטרנטיביים לביצוע השתלת שיער בחוץ לארץ

יוון

עם זאת, אם אנשי כוחות הביטחון מעוניינים בכל זאת לעבור השתלת שיער בחוץ לארץ, עומדות חלופות שונות וטובות ביעדים אחרים בעולם. היעד האלטרנטיבי העיקרי הוא יוון. תעשיית הטיפולים הקוסמטיים ביוון הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות, וכך יוון הולכת ותופסת את מקומה כיעד מבוקש עבור מטופלים רבים. טיפולים להתמודדות עם התקרחות, בהם השתלות שיער, גם הם משגשגים במדינה. הקליניקות ביוון נודעות בשל הציוד המתקדם והאיכותי שלהן ונראה שהן בעלות שם של מרפאות חדשניות ומקצועיות. כמו כן, הרופאים המטפלים בקליניקות היווניות הם רופאים מומחים ובעלי מוניטין. לעומת המרפאות הטורקיות, שבהן, לפעמים, השלבים הטכניים של הטיפול מבוצעים בעזרת אסיסטנטים, ביוון השתלות השיער מבוצעות, בדרך כלל, מאל"ף ועד ת"ו על ידי הרופא המטפל בלבד.

אם להשוות את השתלות השיער ביוון לאלה המבוצעות בישראל, ניכר כי השתלת שיער ביוון משתלמת יותר. כידוע, הקליניקות הישראליות עדיין חסרות בניסיון עשיר בהשתלות שיער, ובעקבות כך, מטופלים רבים שעברו השתלות שיער בארץ מדווחים כי הם נאלצו לפנות לתיקונים של ההשתלות בקליניקות בחוץ לארץ. מלבד זאת, גם מבחינה כלכלית נראה כי ידה של יוון על העליונה, שכן מחיר השתלות השיער בקליניקות בישראל יקר יותר באופן משמעותי ממחירן ביוון.

גאורגיה

יעד נוסף עבור אנשי כוחות הביטחון המעוניינים בהשתלת שיער בחוץ לארץ הוא גאורגיה. לפי מאמרים שונים, ניכר כי בשנים האחרונות תחום השתלות השיער פורח בגאורגיה עם קליניקות חדשות המאושרות ומפוקחות על ידי ה-ISHRS (International Society of Hair Restoration Surgery). כמו בטורקיה, גם בקליניקות בגאורגיה קיימת נטייה לשימוש בשיטת micro FUE להשתלת שיער. במהלך הטיפול בשיטה זו, זקיקי שיער מהאזור התורם נדגמים בקפדנות ובנזק מינימלי לרקמות הקרובות לזקיק. עם זאת, מטופלים אשר מבצעים השתלת שיער בגאורגיה צריכים להיות ערים לכך שקיימת במדינה תעשייה לא חוקית של השתלות שיער המתנהלת במחשכים. אמנם השוק מפוקח על ידי ה-ISHRS, כפי שמצוין לעיל, אך קליניקות לא מורשות פועלות מתחת לפני השטח ולכן רצוי לבחור את הקליניקות לאחר התייעצות עם מטופלים שכבר עברו בהן השתלות שיער. בהשוואה למחירים של השתלות השיער בישראל, מחירן של השתלות השיער בגאורגיה נמוכים יותר.

לסיכום

אנשי כוחות הביטחון, בהם אנשי קבע בצה"ל ואנשי משטרה, לא רשאים להיכנס לטורקיה, ועשויים למצוא את עצמם מבולבלים מול כל האלטרנטיבות לביצוע השתלת שיער בחוץ לארץ. עם זאת, כדאי לזכור שיש אפשרויות לא מעטות: הם יכולים למצוא חלופות איכותיות בקליניקות מקצועיות ובמחירים משתלמים ביוון או בגאורגיה, או, לחלופין, לעבור את השתלת השיער בארץ או בקפריסין (זכרו כי אנשי כוחות הביטחון לא מורשים להיכנס לאזור הטורקי בקפריסין). כדאי להביא בחשבון כי מחיר השתלת השיער יהיה גבוה יותר באופן משמעותי. כמו תמיד, חשוב לזכור כי הדרך הטובה ביותר למצוא קליניקה מצוינת להשתלת שיער היא התייעצות עם מטופלים מנוסים. 

אם אהבת את המאמר כנראה שתאהב גם את המאמרים הבאים:
תהליך החלמה מהשתלת שיער
גיל מומלץ להשלת שיער
בניית תהליך השתלה נכון
כמה עולה השתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן