השתלת שיער ללא גילוח

השתלת שיער ללא גילוח – האם זה אפשרי? ומי יכול לעשות את זה?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

עבור אנשים שהחליטו לבצע השתלת שיער בטורקיה, אחד המכשולים העיקריים בדרך לטיפול נוגע לגילוח הראש. כידוע, השתלת שיער מצריכה גילוח של הראש בטרם הטיפול, כך שהרופא המטפל, שיעבוד במקצועיות ובנוחות, יוכל להשלים את הטיפול על הצד הטוב ביותר. עם זאת, מטופלים רבים רואים בגילוח השיער מטרד או מכשול, ויש לכך סיבות רבות – החל ממטופלים עם שיער ארוך, שלא רוצים לוותר על שנים של גידול שיער, ועד למטופלים שהמקצוע שלהם דורש מראה מסוים. מובן, כי גילוח השיער מהווה מכשול עיקרי גם עבור נשים המעוניינות לעבור השתלת שיער.

ואולם, בעוד השתלת שיער בשיטת FUE כרוכה בגילוח השיער, השתלת שיער בשיטת DHI מתאפשרת גם ללא גילוח – וזהו אחד מהיתרונות המרכזיים של שיטה זו. אף על פי ששיטת FUE (Follicular Unit Extraction) היא שיטה חדשנית ומודרנית להשתלת שיער המבטיחה למטופלים תוצאות מרשימות, היא כרוכה בגילוח הראש טרם הטיפול, וזאת כדי לספק לרופא המטפל סביבת עבודה נוחה, שבה הוא יכול לעבוד במהירות ובמיומנות.

לעומת זאת, שיטת DHI (Direct Hair Implant) להשתלת שיער היא שיטה המבוססת על שימוש ב"עט" מיוחד הנקרא Choi, אשר מאפשר לרופא המטפל לדלג על השלב של פתיחת הערוצים באזורים המקריחים. מאחר שמדובר בכלי שקוטרו קטן יותר מקוטרו של הכלי שבו משתמש הרופא המטפל בשיטת FUE, השתלת שיער בשיטת DHI מאפשרת השתלת שיער בצפיפות גבוהה יותר ללא חיתוך של העור, ללא כאבים וללא סכנה של הצטלקות.

אין ספק כי העובדה שמטופלים לא מחויבים לגלח את שיער הקרקפת שלהם טרם הטיפול הפכה את שיטת DHI לשיטה פופולרית ונחשקת בשנים האחרונות. סקרים מראים כי גברים ונשים עם שיער ארוך נוטים לבחור בשיטת DHI, אולם חשוב לזכור כי הבחירה במתודה טיפולית היא בידיו של הרופט המטפל, בסופו של דבר. מאחר שכל מתודה טיפולית מתאימה למצב אחר של התקרחות, לאחר בדיקה ראשונית הרופא המטפל מעדכן את המטופל בממצאים ומשתף אותו בחוות דעתו אשר לשיטה הטיפולית ההולמת את מצבו.

מהם היתרונות הנוספים של שיטת DHI?

כאמור, השימוש ב-Choi מאפשר השתלת זקיקי שיער בצפיפות גבוהה ללא כאבים וללא סיכונים של דימומים והצטלקות. כמו כן, יתרון נוסף של שיטת DHI נוגע לעובדה כי זקיקי השיער, אשר נקצרו מן האזור התורם ואשר עתידים להישתל באזור המקבל – דהיינו האזור המקריח – נמצאים זמן קצר בלבד מחוץ לגוף. מחקרים מראים כי האיכות של זקיקי השיער נשמרת טוב יותר ולא נפגמת כאשר הם שוהים מחוץ לגוף לאורך זמן קצר בלבד. נוסף לכך, בהשוואה לשיטות אחרות להשתלת שיער, ההחלמה מהשתלת שיער בשיטת DHI כרוכה בתהליך החלמה מהיר, שכן היא פחות פולשנית משיטות אחרות.

מהם החסרונות של שיטת DHI?

על אף היתרונות הרבים שלה, השתלת שיער בשיטת DHI אורכת זמן ארוך יותר, שכן היא כרוכה בעבודה קפדנית ומדויקת של הרופא המטפל. לעתים אף נדרשים כמה וכמה טיפולים להשלמת התהליך. מבחינה כמותית, בהשתלת שיער במתודת FUE מושתלים בממוצע 4,000-4,500 זקיקי שיער ב-10 שעות טיפול, לעומת השתלת שיער בשיטת DHI, שבה מושתלים בממוצע 2,000-2,500 זקיקי שיער ב-10 שעות טיפול.

למי מתאימה השתלת שיער בשיטת DHI?

אמנם היא הולכת ונעשית נפוצה יותר ויותר – בעיקר בגלל שהיא לא כרוכה בגילוח הראש – אבל חשוב לזכור כי שיטת DHI לא מתאימה לכל סוגי המטופלים ומצבי ההתקרחות. ככלל, השיטה מתאימה בעיקר למטופלים עם התקרחות מקומית קלה, שפונים לביצוע השתלת שיער לשם מילוי נפח השיער והגדלת הצפיפות שלו. כמו כן, שיטת DHI מתאימה למילוי מפרצים ולטיפול בהתקרחות בצדי הראש או באזור הכתר. במלים אחרות, למטופלים עם התקרחות רחבה בדרך כלל יומלץ לעבור השתלת שיער בשיטת FUE, מאחר שהיא מאפשרת טיפול נרחב ומקיף באזורים מקריחים.

אולי יעניין אתכם גם:
באיזה גיל מומלץ לעשות השתלת שיער?
מה הסיכונים בהשתלת שיער?
כמה עולה השתלת שיער?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן