השתלת שיער לנשים בטורקיה

השתלת שיער לנשים בטורקיה – האם זה אפשרי? ומה שיטת ההשתלה?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

כידוע, השתלות שיער הפכו בעשורים האחרונים לעניין שבשגרה: מאות אלפי גברים ונשים מכל רחבי העולם עוברים בכל שנה השתלות שיער במטרה לשפר את המראה שלהם ולהחזיר את מצב השיער שלהם למוטב, ונראה כי טורקיה ממשיכה לככב בתור בירת השתלות השיער הבינלאומית.

אף על פי שנראה כי גברים מקריחים יותר מנשים, חשוב לציין כי התופעה רווחת גם בקרב נשים – ואצלן, כמובן, ההתקרחות עשויה לבלוט יותר מאשר אצל גברים. בעוד גברים מקריחים בשל שינויים הורמונליים ותנאים גנטיים, אצל נשים ההתקרחות עשויה להופיע לא רק בגלל מחלות ובעיות גנטיות אלא גם בעקבות שינויים הורמונליים המתרחשים במהלך ההיריון או לאחר הלידה. בשל כך, נראה כי יותר ויותר נשים פונות לביצוע השתלת שיער וכך מטפלות בבעיות של שיער דליל, צפיפות נמוכה, נשירת שיער מאסיבית או התקרחויות מקומיות.

האם כל הנשים יכולות לעבור השתלת שיער?

בעיקרון, כן. אין כל מניעה עבור נשים לבצע השתלת שיער, ובדרך כלל, מצבן יהיה קל יותר מזה של גברים המדגימים אזורים מקריחים נרחבים. אצל נשים, בדרך כלל, מדובר בשיער דליל ובהתקרחות מפוזרת, אשר הטיפול בהם קל ומהיר יותר. מובן, כי על המטופלת לקיים פגישת היכרות והכנה עם הרופא המטפל, שבה ייקבע אופי הטיפול שהיא עתידה לעבור.

האם ישנה שיטה טיפולית המתאימה יותר לנשים?

שתי השיטות העיקריות והפופולריות ביותר להשתלת שיער הן FUE ו-DHI – ונראה כי על אף הדמיון ביניהן, כל אחת מהן הולמת מצבים שונים של התקרחות. טכניקת FUE (Follicular Unit Extraction) היא טכניקה מתקדמת וחדשנית, ורוב הקליניקות עובדות איתה. שיטה זו מאפשרת השתלה של זקיקי שיער רבים ולכן היא מתאימה למצבים של התקרחות מאסיבית ונרחבת. נוסף לכך, היא מבוססת על קצירה מדויקת של זקיקי השיער ובשל כך מותירה את המטופל ללא צלקות, תפרים או כאבים. עם זאת, גילוח הראש לפני ביצוע ההשתלה הוא צעד הכרחי בשיטת טיפול זו, ולכן נשים רבות מעדיפות לעבור את השתלת השיער שלהן בשיטת DHI.

לעומת שיטת FUE, אשר כוללת מספר שלבים עוקבים (קצירה של זקיקי השיער מהאזור התורם, פתיחת תעלות השיער באזור המקריח והשתלה של זקיקי השיער), שיטת DHI (Direct Hair Implant) מבוססת על שימוש ב"עט" מיוחד הנקרא Choi, ולכן היא מבוססת על תהליך שונה. בשיטת DHI הרופא המטפל לא צריך לפתוח את הערוצים באזור המקריח מפני שה-Choi פותח את התעלות ומשתיל את הזקיקים בבת אחת. השימוש ב-Choi מאפשר השתלת זקיקי שיער בצפיפות גבוהה יותר מזו המתאפשרת בשיטת FUE, אך הטיפול ארוך יותר מפני שהוא דורש קפדנות ודיוק, ולעתים נדרשים מספר טיפולים כדי להשלים את התהליך. ואולם, היתרון המשמעותי ביותר של שיטה זו הוא שהיא לא מצריכה גילוח מלא של הראש ולכן היא מתאימה למטופלים ומטופלות עם שיער ארוך אשר לא מעוניינים לגלח את השיער טרם ביצוע ההשתלה.

מדוע כדאי לעבור את השתלת השיער בטורקיה?

כידוע, טורקיה היא המעצמה הבינלאומית החזקה ביותר בכל הנוגע להשתלות שיער. בכל שנה, אלפי מטופלים ומטופלות ישראלים מגיעים לטורקיה כדי לעבור השתלות שיער: הם מגיעים לא רק משום שהמחירים משתלמים יותר, אלא גם מפני שהרופאים בטורקיה הם המומחים והמנוסים ביותר בעולם ולכן הקליניקות שלהם בעלות מוניטין ורשת נרחבת של לקוחות מרוצים. חשוב לזכור כי רק רופא מקצועי ומיומן יבצע השתלת שיער מצוינת, ולכן לא כדאי להתפשר על איכותם ורמתם של הקליניקה ושל הרופא המטפל.

בדרך כלל, כדי לעבור השתלת שיער בטורקיה, ההליך המומלץ ביותר קשור לחברות ישראליות המתווכות בין המטופלות והמטופלים הישראלים לבין המרפאות בטורקיה. חברות אלה מציעות למטופלות חבילה הכוללת טיסות לטורקיה ובחזרה לישראל, שהות במלון, הסעות – וכמובן, ליווי צמוד עד להשלמת הטיפול. כאמור, אלפי ישראלים וישראליות בוחרים בכל שנה לבצע השתלת שיער בטורקיה באמצעות חברות התיווך הישראליות – ונראה כי הרוב המוחץ של המטופלים מסיים את התהליך שבע רצון.

עוד כמה כתבות מעניינות:
השתלת שיער בישראל או בטורקיה?
בניית תהליך השתלה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן