השתלת שיער נורווד 7 מתקדם

השתלת שיער של מטופל במצב נורווד 7 מתקדם

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

המטופל בתמונה הוא נורווד 7 (סולם נורוורד) תוכנן מראש שני סשנים. לבחור לא היה סיכוי לקבל כיסוי מלא וניראות של שיער מלא מבלי להתחייב מראש לשני טיפולים. הסיבה לכך היא שפשוט יש גבול לכמות הזקיקים שהקרקפת שלנו יכולה לקלוט בטיפול אחד מבלי לגרום טראומה לאיזור התורם ולגרום לשוק לוס בקרקפת.

במצב כזה יש לבצע קצירה של מקסימום 5000 זקיקים מהאיזור התורם בראש בסשן אחד ואולי עוד 500-100 זקיקים מהזקן (למאמר המלא אודות לקיחת זקיקים מהזקן לטובת השתלת שיער בטורקיה לחצו כאן). ההשתלה הראשונה בדרך כלל תיתן את הצפיפות הדרושה לפרונט יפה ואמצע ראש צפוף. אחרי שהשיער המושתל כבר צומח באופן תקין ונקלט בקרקפת ניתן לעשות את הטיפול השני ולמלא את איזור הכתר וכל האיזור האחורי של הראש.

אם אתם בשלב זה אתם יכולים לדעת שאתם נמצאים בסוף תהליך ההתקרחות שלכם. כל הפאה העליונה של הקרקפת חלקה משיער. השיער בחלק האחורי של האיזור התורם דליל או חלק גם כן. בדרך כלל השיער היחיד שנשאר נמצא בצידי הראש. מילוי האיזור על ידי טיפול השתלה במצב כזה ידרוש בדרך כלל הוצאה של בין 8000-10,000 זקיקים מהאיזור התורם. בחלק מהמקרים של מטופלים שפונים אלי בשלב זה אני לא אמליץ על השתלה כי יש סבירות גבוהה שהם לא יקבלו את את התוצאה שהם מייחלים לה – בגלל שאין מספיק זקיקים באיזור התורם כדי למלא את הקרקפת והזקיקים שכן נשארו בדרך כלל מאוד חלשים. במקרים מוקדמים של השלב שתי השתלות יכולות לייצר מראה שיער מלא. במקרים קיצוניים שלוש השתלות יכולות להוות גם אופציה.

אולי יעניין אתכם גם:
כמה השתלות שיער צריך לעשות ובמה זה תלוי?
כמות זקיקים מומלצת להשתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן