איך בוחרים קליניקה לפי אר פי

טיפולי פי אר פי- איך בוחרים קליניקה מעולה מתוך מגוון הקליניקות הקיימות?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

מאחר שמדובר בטיפולים מורכבים יחסית, מומלץ לבצע טיפולי PRP ו-IPRF במרפאות בעלות מוניטין המתמחות בתחום טיפולי השיער. עם זאת, המבחר הרחב של המרפאות המציעות את הטיפול כיום בארץ ובעולם עשוי להקשות על המטופלים לבחור בקליניקה טובה – ולכן כדאי לשקול היבטים מסוימים לפני קבלת ההחלטה.

ניסיון ומקצועיות

אחד הפרמטרים הראשונים שיש להביא בחשבון בתהליך בחירת הקליניקה הוא הניסיון של הרופאים המטפלים בה. מדובר במידע שאפשר להשיג בקלות ואשר מעיד על המומחיות של הרופאים בקליניקה, אולם כדאי לשים לב לכך שמטפל בעל ותק אינו בהכרח מיומן בביצוע הטיפול, ומטפל מנוסה הוא זה שיביא לתוצאות הטובות ביותר. חשוב לזכור כי טיפולי PRP ו-PRF דורשים לא רק יכולות קליניות אלא גם ידע בהפעלת מכשור חדשני, שכן הטיפול כולל נטילת דם מהמטופל, הפעלת צנטריפוגה והזרקה של התרכיז בקרקפת של המטופל. מובן, אם כן, שכדאי לעבור את הטיפול במרפאה שלמטפלים בה יש ניסיון עשיר.

נוסף לכך, נראה שכדאי לבחון מהי רמת המקצועיות של הקליניקה ושל הרופאים בה. אפשר לבדוק את זה במהלך פגישת ההיכרות הראשונה במרפאה, שבמהלכה המטופלים יכולים לבחון את הניקיון והסדר כמו גם את המכשור והציוד (שאמורים, לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות השוטפות בשנים האחרונות, להיות חדישים וסטריליים). כמו כן, במהלך פגישה זו, המטופלים יכולים לבדוק אם הקליניקה דוגלת בטיפולי פי אר פי או בטיפולי PRF, מהו היחס שהם מקבלים מצוות העובדים ומהי התדירות המומלצת בקליניקה לביצוע הטיפול.

המלצות של מטופלים אחרים

מלבד שאלת הניסיון והמקצועיות של הקליניקה, המלצות וחוויות של מטופלים אחרים והמוניטין של הקליניקה הם שיקולים חשובים מאוד. ככל הנראה, חוויות אישיות של מטופלים הן העדות הטובה ביותר על הקליניקה והרופאים, ולכן כדאי לנסות ולשמוע אותן. בטרם הבחירה במרפאה, מומלץ ליצור קשר עם מטופלים אחרים שעברו את הטיפול ולבקש מהם המלצות על הרופאים הטובים והמקצועיים ביותר בשוק. עם זאת, מאחר שמדובר בסדרה של טיפולים אינטימיים יחסית, הכוללת כמה שלבים, כדאי לברר עם מטופלים אחרים פרטים הנוגעים לא רק למקצועיות המרפאה, למהלך הטיפול ולתוצאותיו, אלא גם ליחס האישי שהביעו הרופא המטפל ויתר הצוות.

לסיכום

זכרו שהדרך הטובה ביותר לבחור בקליניקה לטיפול היא למצוא את הרופא שתרצו שיטפל בכם. כאמור, מאחר שתחום טיפולי השיער הלך והתרחב מאוד בעשורים האחרונים, השוק מוצף ברופאים ובמטפלים, אך כדאי לנסות ולמצוא את הרופא הנכון ביותר עבורכם. התעלמו מפרסומים מפתים באינטרנט, שכן הם לא מבטיחים טיפול מוצלח. לעומת זאת, רופא טוב ומנוסה יבטיח טיפול איכותי, בטוח ומהיר. אם כן, במהלך החיפוש אחר הקליניקה המתאימה לכם, מומלץ לשקול כמה היבטים: הניסיון והמקצועיות של הקליניקה, הניקיון והסדר שלה, המכשור שנמצא בה בשימוש, הרופאים המטפלים, ההכשרה, המוניטין והוותק שלהם, היחס האישי שהמטופלים מקבלים בקליניקה, וכמובן, המלצותיהם של מטופלים אחרים.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן