טיפול בנשירת שיער

טיפול בנשירת שיער – הפתרונות היעילים ביותר

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

נשירת שיער והתקרחות הן תופעות שכיחות בקרב גברים רבים, עם השפעה שלילית והרסנית על המראה החיצוני והביטחון האישי שלנו. הודות להתקדמות הטכנולוגיה בתחום שיקום השיער, היום ניתן לשחזר את הצמיחה הטבעית שלו עם סוגים שונים של טיפול בנשירת שיער. בשנים האחרונות נוצרו דרכים רבות לטפל בתופעה, כאשר כמה מהן יותר יעילות ומומלצות מהאחרות. הטיפולים השונים נגד התקרחות ונשירת שיער יכולים לעזור לכם להחזיר את הצמיחה של השיער בקרקפת שלכם, ולשחזר את מראה השיער המלא והשופע שהיה לכם בעבר.

איזה טיפול בנשירת שיער נחשב למומלץ והאיכותי ביותר? מהם הפתרונות שקיימים היום? כל התשובות בנושא שיקום השיער וטיפול בנשירה מחכות לכם כאן.

מה גורם לנשירת שיער והתקרחות?

שיער הוא נושא מורכב והפכפך. למרות שלא תמיד ניתן לראות זאת, גברים רבים יכולים להרגיש חסרי ביטחון לגבי המראה של השיער שלהם. השיער שלנו מתחיל לנשור באזור הקרקפת בשלב כלשהו של החיים, לא משנה כמה תשומת לב ניתן לו. התופעה יכולה להתחיל ללא שום הודעה מוקדמת ולהשאיר אתכם עם ראש בעל התקרחות במידה רבה, כאשר בשלב כלשהו כבר אפשר לראות יותר קרחות מאשר שיער. במקרים רבים הדבר מאלץ גברים לגלח את הראש שלהם גם אם הם לא מאוד מתחברים לסגנון ומעדיפים את המראה שלהם עם שיער. ישנם גורמים אפשריים שונים למצבים של נשירת שיער, כאשר רובם קשורים לגנטיקה, לשינויים הורמונליים ולגיל. טיפול בנשירת שיער מאפשר לעצור את התפתחות הנשירה וההתקרחות ולעודד צמיחה מחודשת של שיער בקרקפת.

אילו טיפולים בנשירת שיער קיימים היום?

ישנן מספר שיטות לביצוע טיפול בנשירת שיער הנחשבות ליעילות במיוחד. לפני שנדבר על הטיפולים הפופולריים ביותר וכן גם על הטיפול הכי יעיל בתופעה, כדאי שתכירו את השיטות השונות הקיימות:

השתלת שיער – השיטה הנפוצה ביותר לשיקום צמיחת השיער, במהלכה הרופא המומחה מסיר זקיקי שיער מאזור תורם בגוף ומשתיל את לאזורים המקריחים בקרקפת.

טיפול PRP לשיער – הליך חדשני המסייע לעצור את ההתקרחות ולעודד צמיחה מחודשת של שיער, על ידי הזרקה של חומר עצמוני מרוכז ומסונתז ישירות לקרקפת.

מיקרופיגמנטציה של הקרקפת – טיפול המשתמש בפיגמנטים קבועים ולא רעילים לצביעת הקרקפת.

ממריץ זקיקי שיער – מכשיר הממריץ צמיחת שיער באמצעות זרמים חשמליים ברמה נמוכה לגירוי התאים סביב שורשי כל זקיק.

מינוקסידיל – תרופה שאושרה על ידי ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) והוכחה בתור מצמיחת שיער אצל גברים אשר איבדו את שיערם עקב התקרחות גברית.

מהם הטיפולים הפופולריים בנשירת שיער?

היום קיימות הרבה דרכי טיפול בנשירת שיער אשר צוברות פופולריות רבה בשל השיטות החדשניות בהן הטיפולים מתבצעים. חלק מהטיפולים בנשירה והתקרחות מעניקים פתרונות קבועים כמו השתלת שיער וחלקם מעניקים פתרונות זמניים כמו תרופות. הטיפולים הנפוצים והפופולריים ביותר היום הם ניתוח השתלת שיער וטיפולי פלזמה עשירה בטסיות (PRP). 

ניתוח השתלת שיער

השתלת שיער הינה הליך שבו נקצרים זקיקי שיער בריאים ישירות מאזור תורם בגוף, בדרך כלל מהחלק האחורי או מהצד של הראש, ולאחר מכן מושתלים באזורים הקירחים בקרקפת. ניתוח השתלת שיער נחשב לפתרון היעיל ביותר עבור מצבים של נשירת שיער והתקרחות. הוא יכול להתבצע במגוון שיטות שונות, כאשר כל שיטה יכולה להתאים למטופלים שונים במצבים שונים. אחת השיטות הפופולריות לביצוע הניתוח כרוכה בהסרה של פיסת עור מאחורי העורף או הקרקפת האחורית לשם קצירת זקיקי השיער והעברתם לאזורים המקריחים ונקראת שיטת FUT. שיטה נוספת לביצוע ההליך כרוכה בלקיחת זקיקי שיער ישירים והעברה שלהם אחד אחד לאזור הקרקפת, בלי תפרים ובלי צלקות, ונקראת שיטת FUE. הניתוח החדשני לשיקום השיער בשיטות השונות הוא הליך כירורגי פופולרי ויעיל במיוחד בשנים האחרונות. ההליך המתקדם מאפשר לשקם את השיער ומעניק טיפול בנשירת שיער בקרקפת על יד שימוש בזקיקי שיער חיים ובריאים הנלקחו מאזורים אחרים בגוף בהם הוא קיים בשפע.

טיפול PRP לשיער

שיטה פופולרית ויעילה במיוחד לטיפול בנשירת שיער עם תוצאות מרשימות, הינה טיפול PRP לשיער. טיפול זה נחשב לפורץ דרך בתחום שיקום השיער. ההליך החדשני עושה שימוש בחומר טבעי עשיר בטסיות דם, ומכונה גם טיפול פלזמה עשירה בטסיות. הטיפול הוא חלק מתחום מתקדם של טיפולים אסתטיים הנקראים טיפולי פלזמה, המתבצעים על ידי לקיחת חומר עצמוני מהמטופל/ת אשר עוברים את הטיפול והזרקה שלו לאזור המטופל. במהלך טיפול PRP לשיער, חלבונים מרוכזים הנקראים פקטורי גדילה (growth factors) מופרדים מדגימת הדם של המטופל או המטופלת, ומאפשרים לסייע לצמיחת שיער מחודשת. הרופא המומחה שמבצע את ההליך מפריד את תאי הדם הלבנים במכשיר צנטריפוגה על מנת להפיק את נוזל הפלזמה העשירה בטסיות. הפלזמה מכילה כמות מרוכזת וגבוהה של טסיות דם בעלות חלבונים בריכוז של עד פי 7 מהריכוז שלהם הנמצא בגוף באופן טבעי. שיטת הטיפול החדשנית הזו בנשירת שיער צוברת תאוצה רבה בשנים האחרונות בעיקר בשל התוצאות המרשימות והשיטה הייחודית בה ההליך מתבצע.

איזה טיפול בנשירת שיער נחשב ליעיל ביותר?

ניתוח השתלת שיער מהווה פתרון פופולרי ויעיל במיוחד עבור אנשים אשר סובלים מנשירת שיער, שיער דליל והתקרחות. זקיקי השיער המושתלים מאפשרים לעודד צמיחה חדשה באזורים מתקרחים בקרקפת וממלאים אותה בשיער צפוף, מלא ובריא. היום ניתן לעבור את הניתוח בישראל או בחו"ל במדינות כמו טורקיה, כאשר לכל מדינה יש יתרונות שונים משלה עבור ביצוע ההליך החדשני הזה לשיקום השיער. לפני שאתם בוחרים לעבור את הניתוח, יש להתייעץ לפני הכל עם רופא מומחה וצוות מקצועי ומנוסה בביצוע ניתוחי השתלת שיער. 

לסיכום

היום קיימות שיטות שונות עבור טיפול בנשירת שיער, כאשר לכל שיטת טיפול תוצאות שונות והיא יכולה לתאים לאנשים שונים. שתי השיטות הפופולריות ביותר לטיפול בהתקרחות ונשירת שיער הן ניתוח השתלת שיער וטיפול PRP לשיער. השיטות הללו מאפשרות לגברים בעלי נשירת שיער גברית שמקורה בגורמים שונים ליהנות מצמיחת שיער מחודשת וטבעית, עם תוצאות מרשימות לטווח הארוך. בכדי שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר האפשריות, חשוב לגשת רופא מומחה לשיקום שיער, בעל ניסיון וידע נרחב בביצוע הטיפולים האלו. הרופא והצוות המקצועי במרפאה או הקליניקה יסייעו לכם לבחור איזו שיטת טיפול בנשירת שיער יכולה להתאים ביותר לסוג הנשירה שאתם חווים. 

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן