כמה השתלות שיער צריך לעשות

כמה השתלות שיער צריך לעשות ובמה זה תלוי?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אף על פי שמדובר בטיפול נפוץ, שהפופולריות שלו בעולם הולכת וגדלה, נראה כי אנשים רבים לא מודעים לכך שלעתים נדרשת יותר מהשתלת שיער אחת לשם השלמה של הטיפול על הצד הטוב ביותר. ואולם, לא כל מצבי ההתקרחות דורשים יותר מהשתלת שיער אחת, ומדובר, כמובן, בשאלה הנוגעת למצבו הפרטני של מטופל זה או אחר.

השתלת שיער היא תהליך ארוך ומורכב הכולל שלבים רבים, ולכן היא עשויה להימשך מעבר לטיפול אחד שבסופו המטופל יוצא מהקליניקה עם ראש שעליו שיער שופע. תהליך השתלת השיער כולל קצירה של זקיקי השיער מהאזור התורם (שהוא אזור אחורי הראש וצדדיו, בדרך כלל) והשתלתם באזור המקבל (האזור המקריח), ובסופו מתרחש תהליך ההחלמה. לאורך תהליך ההחלמה, האזור התורם מתחדש ומשתקם מהאופרציה הפולשנית בעוד הזקיקים שהושתלו באזור המקריח נקלטים בהדרגתיות במקומם החדש. מובן שתהליך זה – החל מקצירת הזקיקים ועד צמיחה של שיער חדש באזור המקריח – הוא תהליך ארוך ומסובך שדורש זמן וסבלנות.

בשל כך, מצבי התקרחות שונים דורשים מספר שונה של טיפולים. למשל, מילוי מפרצים (השתלת שיער במפרצים), הגדלת צפיפות השיער, הנמכת קו השיער או טיפול נקודתי בהתקרחות מקומית – כל אלה הם מצבים אשר עשויים להיפתר תוך טיפול אחד של השתלת שיער. אף על פי שיהיה מדובר בטיפול ארוך, ככל הנראה, מטופלים עם התקרחות קלה עשויים לסיים את השתלת השיער שלהם בפגישה אחת. לעומת זאת, מצבי התקרחות מסוימים דורשים יותר מהשתלת שיער אחת. למשל, כאשר מדובר בהתקרחות מאסיבית ונרחבת הבאה לידי ביטוי באזורים רבים בקרקפת, עולה הצורך בביצוע השתלת שיער במספר טיפולים. עם זאת, מובן כי רק בחינה מקצועית של הרופא המטפל תעניק תשובה מדויקת לשאלה זו.

כמו כן, ניסיונו של הרופא וכן המכשור שבו הוא משתמש עשויים להשפיע על ההחלטה בנוגע לכמות הטיפולים, מאחר שרופא מנוסה ומקצועי, שעובד עם ציוד חדשני ואיכותי, מבצע את ההשתלה במהירות יחסית ויכול לסיים אותה תוך זמן קצר יותר. עם זאת, חשוב לזכור כי גם החוויה של המטופל, הציפיות שלו ושביעות הרצון שלו משפיעים על כמות הטיפולים: אם המטופל מעוניין בהשתלה שתגדיל את הצפיפות של השיער שלו יותר מהרגיל, מובן שזה עשוי להשפיע על כמות הטיפולים הנדרשים.

נוסף לכך, ביצוע השתלת שיער בגיל צעיר מדי (מה הגיל המומלץ להשתלת שיער) עשוי להוביל לכך שהמטופל יצטרך לבצע השתלה נוספת – והליך זה עלול להיות מסובך יותר, שכן קיים סיכוי סביר שהאזור התורם לא יהיה עשיר מספיק בזקיקי שיער להשתלה נוספת. עם זאת, אם התהליך כולו מתוכנן מראש כיאות – והרופא המטפל יודע כי מדובר בטיפול של כמה השתלות שיער עוקבות – מובן כי הוא ישתמש בחכמה בזקיקי השיער המצויים באזור התורם ולא ישתמש בכולם בהשתלת השיער הראשונה. בשל כך, תכנון מעמיק של הטיפול עם הרופא המטפל הוא שלב הכרחי בדרך לתוצאות מרשימות.

לסיכום

בסופו של יום, הרופא המטפל הוא מקבל ההחלטות הבלעדי והוא זה שינחה אתכם בנוגע למספר השתלות השיער שאתם צפויים לעבור. בפגישת ההכנה, הרופא המטפל משקלל מגוון משתנים – החל ממצב ההתקרחות שלכם, עבור במצבם של זקיקי השיער באזור התורם ובאזורים נוספים בגוף (כמו זקן וחזה) ועד לציפיות שלכם מהשתלת השיער – וכך הוא מבצע את ההחלטה בנוגע לאופי הטיפול ולמספר השתלות השיער שעליכם לעבור. 

אולי יעניין אתכם גם:
השתלת שיער בשיטת DHI – למה, כמה ואיך?
השתלת שיער בשיטת FUE – כל מה שצריך לדעת 2020
מחיר השתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן