מה ההבדל בין טיפולי IPRF לPRP ולמה כל כך הרבה אנשים מתבלבלים בינהם

מה ההבדל בין טיפולי IPRF לPRP ולמה כל כך הרבה אנשים מתבלבלים בינהם

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טיפולים אלו ידועים כטיפולים בטוחים המשפיעים באופן קבוע ולטווח ארוך על נשירת שיער והתקרחות וההתמודדות איתם לאלו שצפויים לעבור השתלת שיער בעתיד וגם לאלו שכבר עשו אחת בעבר. הטיפולים האלו תורמים לקליטתם של זקיקי השיער במיקומים החדשים שלהם ומעודדים את חידוש הרקמות בקרקפת. טיפולים אלו נתפסים כטיפולי המשך טבעיים להשתלת שיער כיוון שאלו נחשבים לטיפולים שאין בהם כמעט תופעות לוואי, מהירים ולא כרוכים בכאבים.

איך מתבצעים הטיפולים

לפני שרצים לבצע את הטיפול, קודם צריך לברר האם הוא מתאים לנו ולעשות מחקר שוק מקיף ומעמיק. טיפולים אלו מתאימים בדרך כלל למי שעשה השתלת שיער בעבר או לאלו ששיערם חלש ועייף ומעוניינים לתת לו "כוח". מומלץ לבצע טיפול PRPf אחת ל3 חודשים בעוד שטיפול IPRF מומלץ לבצע אחת לחצי שנה.
הטיפולים מתבססים על שימוש בתרכיזים מדמו של המטופל ועל הזרקתם באזורים ייעודים בקרקפת, וריכוז התאים בהם שונה אך עם זאת הטיפול מורכב מ 4 שלבים:
– הרופא דוגם את דמו של המטופל באופן הדומה לבדיקת דם (הדם נלקח מהוריד ונאסף במבחנה)
– הרופא מכניס את דגימת הדם אל מכשיר הצנטריפוגה
– הרופא משתמש בטסיות ומכין את התרכיז המתאים לאותו טיפול
– הרופא מזריק את התרכיז באזורים הייעודיים בקרקפת
הטיפול לא כואב כיוון שההזרקות הן זעירות ומהירות בכמות של עשרות עד מאות הזרקות. ההזרקות מתבצעות בטכניקת מזותרפיה אל השכבה העליונה של העור במכשור מיוחד המאפשר דיוק וכך מפחית את הכאבים עד יותר. טווח המחירים של הטיפול נע בין 550 ל 1500 שקלים.

תופעות לוואי וסיבוכים

טיפולים אלו הם טיפולים ביולוגיים והם מבוססים על שימוש בדם מגופו של המטופל. הטיפולים לא כרוכים בתופעות לוואי קשות בגלל כך ולכן נחשב בטוח ועם סיכוי נמוך לסיבוכים. עם זאת, ייתכנו תופעות לוואי קלות כמו עקצוץ, התנפחות מקומית, גרד ואדמומיות. תופעות אלו יחלפו תוך כמה ימים מהטיפול כיוון שאלו חלק מהתופעות של קליטת הזקיקים לגוף. המטופלים יכולים לחזור מיד לאחר סיום הטיפול לפעילות. טיפולים אלו מעודדים צמיחת שיער ולא כרוכים בהחלמה קשה לאחריהם. הדם בגופנו מכיל טסיות המפרישות חלבונים המכריחים את העור להתחדש וכך מגבירים גם את צמיחת השיער באופן טבעי וביולוגי. חשוב לוודא שהרופאים משתמשים בציוד המתאים לטיפולי IPRF ולא ליפול על נוכלויות.

ההבדלים בין PRP לIPRF

– טיפולי PRP קיימים מעל ל15 שנה, יש עליהם הרבה מחקרים אך חשוב לברר לפני שהולכים לטיפול שכזה כיוון שהתחום מאוד פרוץ. במקרה של טיפולי IPRF לעומת זאת יש פרוטוקול מוגן שבעזרתו מפיקים את החומר ולכן הטיפול חייב להיות אותו דבר בכל מקום.
– בIPRF ריכוז התאים וגורמי הגדילה גבוה פי עשר לעומת PRP.
– הPRP נמצא במצב צבירה נוזלי מה שגורם לגורמי הגדילה להישאר באזור פחות זמן לעומת IPRF שמתקשה קצת תוך כדי.
– בהפקת הטיפולים לPRP מוסיפים חומרים נוספים לעומת IPRF בו משתמשים בדם המטופל ללא חומרים אחרים.


לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן