מחיר השתלת שיער - כמה עולה השתלת שיער בטורקיה

מחיר השתלת שיער – כמה זה עולה באמת? מחירון עדכני להשתלות שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

 

השתלת שיער היא הליך כירורגי פשוט יחסית – אבל כזה שמבטיח תוצאות מרשימות. ההשתלה כרוכה בהעברת זקיקי שיער מאזור אחד, הנקרא 'אזור התורם' (בדרך כלל – החלק האחורי של הראש, אזור העורף וצדיו), לאזור המקריח. סקרים מראים כי רוב החולים שעברו השתלה מרוצים מהתוצאות וכי אחוזי ההצלחה של השתלות שיער גבוהים מאוד. ישנם מספר גורמים מכריעים שישפיעו על הצלחת ההשתלה, כמו הרופא המטפל, המרפאה, אופי וצפיפות השיער באזור התורם וההיסטוריה הרפואית של המטופל. עם זאת, אחת השאלות שמטרידות מטופלים רבים – ובצדק – היא שאלת המחיר של השתלת שיער: האם השתלת שיער זולה בהכרח פחות טובה, או שמא לרופאים שגובים מחיר נמוך יחסית יש מחיר רחב ונאמן יותר קהילת חולים?

ראשית, כדאי לפרט את המרכיבים הגלומים במחיר של כל השתלת שיער: מספר זקיקי השיער המושתלים, תהליך ההרדמה, שיטת הטיפול, תהליך ההכנה והליווי והוצאות נלוות. ככלל, כל המרפאות בעולם המציעות השתלת שיער מחשבות את מחיר ההליך לפי מספר זקיקי השיער שנקטפו מאזור התורם והושתלו באזור המקריח: מספר זה עשוי להשתנות באופן דרסטי ממטופל למטופל ומרופא לרופא . כמובן שלפני ביצוע השתלת השיער מקבל המטופל הערכה של הרופא המטפל, בה הוא מגיש את הערכתו לגבי מספר הזקיקים הדרוש להשלמת ההשתלה בצורה הטובה ביותר. המספר האמיתי של זקיקי השיער המושתלים עשוי להיות שונה מהמספר המשוער, אך מדובר במספרים זניחים.

בנוסף לכך, כאמור, תהליך הרדמת הקרקפת, שהוא חלק בלתי נפרד מהשתלת השיער, מגולם במחיר ההרדמה וכמובן – גם בטכניקה בה משתמש הרופא. ככל ששיטת הטיפול תהיה מתקדמת יותר ומשלבת ציוד רפואי יקר יותר, מובן כי מחיר ההשתלה יעלה בהתאם. באופן כללי, וכמו בכל תחום אחר, מרפאות המשתמשות בציוד חדשני ובשיטות חדישות גובות מחירים גבוהים יותר עבור הטיפולים שהן מציעות.

The cost of a hair transplant may also include additional fees, such as anesthesia or follow-up appointments, so it is important to clarify all costs with the surgeon before scheduling the procedure.

עלות השתלת שיער עשויה לכלול גם עמלות נוספות, כגון הרדמה או פגישות מעקב, ולכן חשוב לברר את כל העלויות עם המנתח לפני קביעת ההליך.

כמו כן, תהליכי ההכנה והליווי של המטופל לפני ואחרי ההשתלה באים לידי ביטוי גם במחיר השתלת השיער. לפני ההשתלה מתקיימת פגישת הכנה (לפחות אחד) של החולה הפוטנציאלי עם הצוות המטפל, ולאחר ההשתלה מתקיים לרוב תהליך של ליווי והשגחה – ולעיתים מתווספים טיפולים נוספים מספר חודשים או שנים לאחר ההשתלה. השתלה ראשונה. רמה זו של השתלת שיער מתגלמת גם במחיר שלה.

Many clinics offer a free consultation to assess the patient's hair loss and recommend the best course of treatment, including an estimated cost for the hair transplant. מרפאות רבות מציעות ייעוץ חינם להערכת נשירת השיער של המטופל ולהמליץ על מהלך הטיפול הטוב ביותר, כולל עלות משוערת עבור השתלת השיער.

במקרה של השתלת שיער המבוצעת בחו"ל, מובן כי ישנן הוצאות נוספות מעבר לטיפול עצמו, לרבות טיסות, מלונות, ארוחות, נסיעות ועוד. אולם מאחר ומדובר בענף יציב ומשגשג המחירים מאוזנים ב. חבילות הכוללות כיסוי מלא של הליך הטיפול. כך למשל, בשל הביקוש הרב של גברים ישראלים להשתלות שיער בטורקיה, ישנן חברות תיווך המציעות למטופל חבילות "הכל כלול" – מטיסות, דרך ארוחות ולינה ועד להשתלות שיער במחיר משתלם במרפאות מובילות. במקרים רבים החבילות הללו זולות משמעותית מהשתלות שיער בישראל.

The cost of a hair transplant can range from a few thousand dollars to tens of thousands of dollars, depending on the scope of the procedure
עלות השתלת שיער יכולה לנוע בין אלפי דולרים בודדים לעשרות אלפי דולרים, תלוי בהיקף ההליך.

בהערכה כללית, מחירי השתלות השיער בישראל הם מהיקרים בעולם. מסקר שוק קצר עולה כי המחירים נעים בין 19,000 ל-30,000 ₪ להשתלת שיער (כאמור, המחירים משתנים בהתאם למשתנים השונים שהוזכרו קודם לכן). לשם השוואה, השתלת שיער בטורקיה למטופל ישראלי, כלומר השתלה הכלולה בחבילה כוללת של טיסות, לינה, נסיעות וארוחות, הנעה בין 8,000 ל-12,000 ₪. גם השתלות שיער בקפריסין, יוון וגרוזיה זולות מהמחיר הממוצע של השתלה בישראל ומחיריהן אינם עולים על 13,000 שקל בממוצע.

מובן כי השתלת שיער בישראל נתפסת בעיני רבים כמועדפת מכיוון שהיא מתבצעת באזור הנוחות של המטופל, שיכול לדבר עם הצוות הרפואי בעברית ובגובה העיניים. עם זאת, המחירים הגבוהים של המרפאות הישראליות לא מבטיחים טיפול מוצלח יותר מזה שמציעות מרפאות בטורקיה: כידוע, טורקיה היא מעצמה בינלאומית של השתלות שיער ולכן רופאיה מנוסים יותר מרוב הרופאים בישראל. כמו כן, כאמור, חברות הברוקראז' הישראליות לוקחות אחריות מלאה על המטופלים שלהן ומנהלות את תהליכי ההתקשרות עם המרפאות הטורקיות, כך שמחסום השפה אינו רלוונטי.

It is important to choose a reputable and experienced hair transplant surgeon, even if it means paying a higher price, as the quality of the results and the safety of the procedure should be a priority.

ולבחור במנתח השתלת שיער בעל מוניטין ומנוסה, גם אם זה אומר לשלם מחיר גבוה יותר, שכן איכות התוצאות ובטיחות ההליך צריכים להיות בראש סדר העדיפויות.

מלבד זאת, כדאי לזכור שמחיר ההשתלה אינו הפרמטר החשוב ביותר בתהליך: הרופא המטפל, ניסיונו, המוניטין שלו, המרפאה, הצוות הרפואי, המכשור הרפואי וקהילת המטופלים רבים. פרמטרים חשובים יותר מהמחיר. מאחר ומדובר בהליך כירורגי אשר ישפיע בצורה יוצאת דופן על המראה החיצוני ועל חייכם, זכרו שתהליך בחירת הרופא והמרפאה אינו יכול להסתפק בשאלת המחיר. הדרך הטובה ביותר למצוא את המרפאה המתאימה לכם היא לנהל דיאלוג ישיר עם מטופלים אחרים, שיתנו לכם את דעתם הכנה על התהליך שעברו. מדובר בתהליך ארוך ומתמשך ולכן חשובות לא רק התוצאות הסופיות של ההשתלה, אלא גם אופן ההתנהלות של המרפאה מול לקוחותיה.

 

סרטון על – איך בוחרים רופא/קליניקה מטפלים:

לסיכום, מחיריהן של השתלות שיער נעים בין כמה אלפים לכמה עשרות אלפים – וכל זאת לאור המשתנים השונים שהוזכרו לעיל. כך או כך, בחירת הקליניקה שתבצע עבורכם את השתלת השיער לא יכולה להישען אך ורק על שאלת המחיר, ולכן חשוב שתזכרו לשקול את ההיבטים הנוספים – והחשובים יותר – לפני שתחליטו היכן ועל ידי מי לעבור השתלת שיער. 

כמה עולה ניתוח השתלת שיער בשנת 2023? מחירים מעודכנים ומה קובע אותם

מספר גורמים שכדאי לכם להכיר יכולים להשפיע על המחיר של ניתוח השתלת שיער. בין הגורמים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על העלויות נמנים בעיקר מספר זקיקי השיער הנדרשים להשתלה, הטכניקה בה הניתוח מתבצע (DHI או FUE), הניסיון והמוניטין של הרופא המנתח, המיקום הגיאוגרפי של המרפאה ואיכות המכשור הרפואי שלה.

מספר זקיקי השיער הנדרשים להשתלת שיער משפיע על העלות של ההליך במידה רבה. כאשר נדרשים יותר זקיקי שיער לביצוע ההשתלה העלות הופכת לגבוהה יותר, שכן ההליך דורש זמן, מאמץ ומומחיות רבה על מנת לקצור, להכין ולהשתיל כל זקיק שיער. במקרים בהם קיימת התקרחות גדולה יידרשו יותר זקיקים בריאים להשתלה וההליך עשוי לעלות יותר, וכמובן גם להיפך.

לא, העלות של ניתוח השתלת שיער יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם למדינה ולאזור. בדרך כלל, ערים גדולות נוטות להציע מחירים גבוהים יותר בהשוואה לאזורים פחות מפותחים. כשמדובר בעלויות הניתוח בישראל, המחיר הוא בין הגבוהים בעולם. בטורקיה לעומת זאת, תשלמו חצי ואף שליש מהמחיר בארץ, ותקבלו הסדרי נסיעה ולינה שכלולים במחיר.

ברוב המקרים, הביטוח אינו מכסה את העלות של ניתוח השתלת שיער. ההליך נחשב בדרך כלל להליך קוסמטי ואין לו הכרח רפואי. עם זאת, אתם יכולים לבדוק מול חברת הביטוח שלכם כדי לראות אם היא מציעים אפשרויות כיסוי או החזר כאלו או אחרות.

כדי להבטיח שתקבלו מחיר הוגן, מומלץ לבצע מחקר מקדים לפני שאתם עוברים את ההליך ולהשוות את העלויות בין מספר מרפאות. אתם יכולים לבקש שהמרפאות שאתם בודקים יתנו לכם הצעת מחיר מפורטות לשם ההשוואה. שימו לב לגורמים כמו המוניטין של המרפאה, הניסיון של הרופאים המנתחים וביקורות של מטופלי עבר. כל אלו יכולים לעזור לכם לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם.

העלות הממוצעת של ניתוח השתלת שיער ב-2023 נעה בין 19,000 ל-35,000 ש"ח בישראל. בטורקיה, לעומת זאת, מחיר השתלת שיער אשר כולל גם הסדרי לינה ונסיעות עם ליווי מנציג ישראלי תעלה באזור 8,000-12,000 ש"ח. המחיר הסופי תלוי בגורמים שונים כדוגמת היקף ההליך, מומחיות המנתח והמיקום של המרפאה.

ייתכן שכן, מרפאות מסוימות עשויות לדרוש עלויות נוספות מלבד המחיר של הניתוח עצמו. העלויות הנוספות יכולות לכלול דמי ייעוץ, בדיקות לפני הניתוח, תרופות לאחר הניתוח ופגישות מעקב. חשוב לדון מראש בכל העלויות הפוטנציאליות עם המנתח שלכם וצוות המרפאה. בעוד שמרפאות בעלות מוניטין צריכות להיות שקופות לגבי התמחור שלהן, כדאי לשאול על כל עלויות נוספות פוטנציאליות.

כדי למקסם את הערך שאתם מקבלים מההשקעה שלכם בניתוח השתלת שיער, חשוב קודם כל לעבור את הניתוח במרפאה מקצועית. המנתח שלכם צריך להיות מיומן ומנוסה, עם תיק עבודות שיכול להראות תוצאות מוצלחות. בנוסף, שמרו על הבריאות הכללית שלכם ושל השיער שלכם, תעקבו אחר ההוראות לאחר הניתוח בקפידה, ושמרו על אורח חיים בריא כדי להבטיח שהתוצאות יחזיקו זמן רב ותוכלו ליהנות משיער מלא ובריא.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן