מי עושה את ההשתלה טכנאים או רופאיים

מי עושה את השתלת השיער? הטכנאים או הרופאים? ומה חשוב לדעת בנושא

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בתור בחור שמדבר עם מאות מתעניינים בחודש לגבי השתלות שיער בטורקיה אני לעיתים מזהה מגמות שפשוט מדהימות אותי.

בזמן האחרון המון שואלים ״מי עושה את ההשתלה הטכנאים או רופא?״ אנשים רבים ממש מוודאים שרק הרופא ייגע להם בראש ומביעים זלזול כלפי הצוות הרפואי במרפאה.

אחרי עשרות שיחות והסברים בנושא החלטתי שאני חייב לכתוב את דעתי בנושא –
קודם כל אני חייב להגיד שאני ממש לא אוהב את המילה טכנאים, מדובר בצוות רפואי שמורכב מאחים ואחיות שעברו הכשרה של שנים בהצטיינות במוסדות רפואיים מוכרים ומוערכים.

לעומת הזלזול המופגן בארץ כלפי הצוותים הרפואיים בטורקיה, האמת היא שלמעשה מדובר במטפלים מבוקשים ומכובדים מאוד, ולהיות חלק מצוות של השתלות שיער נחשב תפקיד יוקרתי ומכובד. ולכן הזלזול לא מתכתב עם המציאות.

אז נכון שמרפאות רבות בטורקיה עובדות בסטנדרטים מחפירים עם עובדים שלא עברו הכשרה מספקת, אבל כשאתם פונים לקליניקה רצינית שממוקמת באחד מבתי החולים הכי יוקרתיים בטורקיה, ועובדת תחת הסטנדרטים המחמירים ביותר בעולם הזלזול הזה לא מובן לי בכלל.

בתור אחד שחשוף למערכת המשומנת של המרפאה של זריאן אני יכול להגיד לכם שאותם ״טכנאים״ ייגעו לכם בראש רק אחרי שעברו שנתיים של לימודים ואימונים מפרכים בקליניקה.
אלו אנשים אשר מוכשרים לבצע את העבודה הזו ומוסמכים בצורה חוקית לבצע השתלות בכל העולם.

בבקשה בבקשה תפסיקו לשאול אותי אם זריאן תעשה את כל ההשתלה. שאלה כזאת מעידה על חוסר הבנה של התהליך. השתלה היא הליך מורכב שלפחות חמישה אנשים כלולים בו. כל הצוותים עם ניסיון של מאות ואף אלפי השתלות, כולם מסורים וחרוצים, הם עושים בכל יום עבודה מאוד סזיפית ומדויקת ואתם לגמרי רוצים שמי שיש לו ניסיון ויכולת לבצע עבודה כזאת יעשה לכם את ההשתלה.

פעם פנה אלי רופא ישראלי שהבין את המצב הזה, והוא ממש ווידא איתי שזריאן היא לא זו שעושה לו את ההשתלה אלא רק אחים ואחיות מוסמכים אשר בעלי מיומנות שנרכשת על ידי חזרה יומיומית על אותן פעילות בדיוק ובריכוז רב. זריאן היא מנהלת האופרציה, מתכננת של ההשתלה, מתדרכת את הצוות, ומפקחת בזמן הטיפול. קליניקה שמכבדת את עצמה בטורקיה עובדת בצורה כזאת.

עוד תופעה אופנתית שאני שומע הרבה בזמן האחרון היא לשאול האם זריאן עושה את פתיחת הערוצים.
אז לא חברים, זריאן לא פותחת ערוצים אבל היא עובדת עם פותחת ערוצים שכבר עובדת איתה כמעט עשור ונחשבת אחת הטובות באיסטנבול. תאמינו לי שאתם רוצים שהיא תעשה לכם את פתיחת הערוצים ולא אף אחד אחר.

וכן חברים, אין כזה דבר ״ליפול״ על צוות לא טוב עם זריאן. אם אתם תבחרו בקליניקה טובה עם רופא שהמוניטין שלו הוא כל כך קריטי כדי לתחזק את מפעל החיים שלו הוא לא ייתן לאף מתלמד או איך שלא תקראו לזה לגעת לכם בראש. לא סתם המרפאה של זריאן מספקת תוצאות טובות בצורה קוהרנטית, כל הצוותים מוכשרים באותה תוכנית הכשרה ארוכה ומפרכת. ולכן אתם יכולים להיות רגועים שרק מקצוענים נוגעים לכם בראש.

ודבר אחרון – פעם הבאה כשאתם פונים למרפאה והיא מציעה לכם הצעת מחיר שהיא משמעותית יותר זולה מהקליניקות המובילות תנסו לחשוב מה הסיבה לכך. סטנדרט גבוה מייקר את הטיפול כי הוא מגדיל את האנרגיה והזמן שמשקיעים כדי להביא לכם את הטיפול המיטבי. כשהטיפול זול יותר תדעו שאתם כנראה מוותרים על משהו אחר. וחברים זה הראש שלכם בחייאת בלי שטויות.
מקווה שעשיתי לכם קצת סדר בנושא 🙂

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן