השתלת שיער בהרדמה או טשטושסדציה - יש דבר כזה

השתלת שיער בהרדמה או טשטוש/סדציה – יש דבר כזה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

ההתקרחות היא בעיה חמורה במיוחד שמטרידה את רוב הגברים במדינת ישראל. לכל גבר שמפתח קרחת יהיו שלל תירוצים, טובים פחות או יותר, שיסבירו בדיוק למה הוא מקריח. יותר מדי שעות בשמש עם כובע, הרבה סטרס ולחץ שיש עליו בעובדה, ועוד תירוצים כיד הדמיון הטובה עליו. איך שלא נראה את זה, ישראל היא ללא ספק מעצמת התקרחות מובילה בעולם. הקרחת היא פגיעה קשה באגו של גברים רבים שמרגישים פגיעה בגבריות ובביטחון העצמי. אבל חשוב לזכור שמדובר בבעיה פתירה, בשנת 2022 ישנן טכניקות מתקדמות של השתלת שיער. טיפול יחסית פשוט יסייע לכם לחזור למראה שיער שופע וצעיר.

אז מה זה השתלת שיער?

השתלת שיער היא טיפול רפואי שבמהלכו משתילים שיער על אזור קירח בגוף. הפעולה שמתבצעת בפועל היא הסרה של עור עם זקיקי שיער, או זקיקי שיער יחידים ממקום מסוים בגוף שנקרא האזור התורם, והשתלה שלהם בחלק שבו רוצים שיגדל שיער, שנקרא האזור המקבל. רוב השתלות השיער הן טיפול אסתטי לגברים מקריחים, אך ישנן השתלות שיער שמתבצעות כדי להסתיר צלקות ועוד. השתלת שיער יעילה גם נגד התקרחות עתידית, מכיוון שזקיקי העור המושתלים עמידים מבחינה גנטית נגד התקרחות. השתלת שיער בשיטה חדשנית שמתבצעת בצורה נכונה יכולה להחזיר לכם מראה שיער שופע וטבעי לחלוטין. 

השתלת שיער עם הרדמה

כמו כל טיפול רפואי, מבצעים השתלת שיער עם טשטוש. התהליך בו מוציאים את השערות ומשתילים אותן במקום אחר הוא תהליך שנמשך זמן ארוך, וכמובן תהליך כואב. כדי שהרופא המשתיל יוכל לבצע את הטיפול באופן מדויק על הצד הטוב ביותר אסור שהמטופל יזוז ולכן יש צורך שהמטופל יהיה מטושטש במשך כל זמן תהליך ההשתלה. כמובן שהטשטוש נועד גם למנוע מהמושתל סבל מיותר שאפשר למנוע. אחת הבעיות הגדולות בהרדמה היא הפחד של מטופלים רבים מפני זריקות ההרדמה. בגלל פחד זה ישנן מרפאות המציעות למטופלים כדורים מאלחשים לפני ביצוע זריקת ההרדמה.

מה זה סדציה

מלבד זריקת הרדמה וכדור מאלחש ישנה דרך נוספת שיכולה להביא להקלה משמעותית עבור המטופלים: שיטת הסדציה. סדציה היא למעשה טכניקת הטשטוש הכי קלה שיש כיום בעולם הרפואי, הסדציה היא נתינת חומר הרדמה במינון נמוך דרך הווריד. הכמות הנמוכה של חומר ההרדמה מטשטשת את המטופל, אך הוא לא מאבד לחלוטין את ההכרה ומסוגל להגיב לגירוי חיצוני. בסדציה נעשה שימוש בעיקר בהליכים רפואיים קלים הגורמים לאי נוחות כמו טיפולים קוסמטיים או טיפולי שיניים.

השתלת שיער עם סדציה

סדציה עמוקה יכולה להיות פתרון מצוין לטשטוש במהלך השתלת שיער עבור אלו החוששים מכאבים שנלווים לזריקת הרדמה מקומית, או למטופלים שרוצים להיות מטושטשים בזמן שהזריקה ניתנת. השתלת שיער עם סדציה עמוקה משאירה את המטופל בהכרה מינימלית, או שינה שטחית, למשך זמן של כ- 40 דקות עד שעה ומסייעת לדלג על השלב המלחיץ והמכאיב. כאשר המטופל חוזר להכרה מלאה ההרדמה המקומית של הקרקפה כבר פעילה והטיפול לא מתעכב.

לסיכום

אם אתם סובלים מהתקרחות ורוצים מאוד לבצע השתלת שיער אך חוששים מהרדמה מלאה או מזריקה של הרדמה מקומית סדציה היא הפתרון המשולם עבורכם. גם אם אין לכם חשש חשוב מאוד שתכירו את האופציה לבצע סדציה. למעשה ניתן לומר שסדציה היא הפתרון המושלם לאלחוש בזמן ביצוע השתלת שיער, ומומלץ בחום לבדוק האם הרופא המשתיל שלכם מספק טשטוש באמצעות סדציה בזמן הטיפול. הסדציה תסייע לכם ליהנות מטשטוש מלא ללא כאבים וללא חשש מיותר בזמן הטיפול.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן