השתלת שיער בישראל

הבאנו את השיטה הטורקית לישראל

השתלת שיער בישראל

"אחרי 5 שנים שבהן ליווינו אלפי מטופלים מישראל לטורקיה אנחנו סוף סוף הצלחנו להביא את האיכות הטורקית לישראל "

המהפכה בעולם השתלות השיער הגיעה לישראל. במשך שני עשורים היה קונצנזוס טורקי מוחלט על השתלות השיער. אם הייתם שואלים אותנו אם לעשות השתלת שיער בישראל לפני 3 שנים, אנחנו היינו ממליצים לכם שלא לבחור בדרך הזאת. הרופאים הישראלים שרק נחשפו לתחום והבינו את הפוטנציאל בגלל שהקהל הישראלי התנפל על טורקיה, היו עוד חסרי ניסיון, וסטנדט ההשתלות היה נמוך מידי בשביל שנקדם טיפולים בארץ. אבל הזמן והמוח הישראלי עשו את שלהם, ומאז קמו מספר מרכזים להשתלות שיער ששינו את כללי המשחק. אנחנו בנותנים בראש עקבנו מהצד וחיכינו… למה חיכינו? שניהיה משוכנעים שהפתרון הישראלי הוא מספיק טוב. אנחנו מודים גם היום, עדיין רוב הקליניקות בישראל עובדות בסטנדרט נמוך, אבל נכון להיום אנחנו בהחלט משוכנעים שחלק מהגופים הישראלים יצרו סטנדרט ביצועי גבוה להשתלות. אנחנו עשינו את הבדיקות בשבילכם, והיום אנחנו מלווים אתכם לעשות השתלות בישראל רק עם הטובים ביותר. אתם רק צריכים להשאיר פרטים, אנחנו כבר נדאג לשאר, ונלווה אתכם לאורך כל התהליך.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

אז מי אנחנו?

הצלחנו להביא את טורקיה לישראל.

שאבנו ידע מטורקיה, מגאורגיה ומרופאים ישראלים, ושילבנו את הכל לשיטה המושלמת להחזיר לך את השיער לראש ואת החיוך על הפנים

אנחנו בנותנים בראש סוף סוף מציעים פתרון ישראלי בלי טיסות, ובמרחק של שעה נסיעה מהבית.

בואו לעשות השתלת שיער בישראל עם נותנים בראש בליווי מקצועי ובהשתלות מוצלחות וטבעיות.

השיער שלכם התוצאות עלינו.

מיון וספירת זקיקים

מכשיר מיקרוסקופ שיער דיגיטלי

שימוש במיקרוסקופ בתהליך השתלת השיער יגרום לעלייה משמעותית באחוז קליטת הזקיקים מה שיגרום בפועל ליותר שיער לצמוח על הראש שלכם, לרוב המרפאות אין היכולת לאתר את הזקיקים שמייצרים שיערה אחת או יותר ולהפריד אותם לפי סדר כך שניתן יהיה להשתיל שערות בודדות בקו השיער הראשון ובכך ליצור מראה רך וטבעי. למיון הזקיקים יש קשר ישיר להאם תראו כמו מישהו שעבר השתלת שיער או לא, תזכרו, טבעיות היא שם המשחק בהשתלת שיער.

מיון זקיקים
מומחה להשתלת שיער לגברים המתאר את הקרקפת של לקוח גבר להליך השתלת שיער

חשבתם שרק בטורקיה אפשר לעשות השתלת שיער איכותית במחיר משתלם? אז זהו, שפעם זה היה נכון. היום המצב כבר שונה לגמרי, הבאנו את טורקיה לישראל! פעם בשביל לעשות השתלת שיער היית צריך לארוז מזוודה לשלושה ימים לטוס שלוש שעות לטורקיה למצוא סידור לילדים היום סך הכל אתה צריך לנסוע שעה למרכז ולשלוח את הילדים לבית הספר קפצת לקלינקה בבוקר, ובצהריים אתה כבר חוזר אחרי ההשתלה. רופא ישראלי מקצועי צוות מיומן שהוכשר לעבוד בשיטה הטורקית ואותנו נותנים בראש שנלווה אותך עד סוף התהליך כמו שליווינו עוד אלפי אנשים כמוך השאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נדאג לשאר

בניית קו שיער טבעי

סטנדרט עבודה ברמה בינלאומית

איך מתחילים תהליך?

התהליך שלנו מאוד פשוט - משאירים פרטים, נציג שלנו יחזור אליכם כדי לברר את כל הפרטים הרפואיים שלכם ולשאול אתכם שאלון קצר, שולחים תמונות לאבחון או שמגיעים לפגישה פרונטלית בקליניקה, ואז כל מה שנותר לעשות זה לשריין תאריך במרפאה. מרכז ההשתלות נמצא בפתח תקווה, מגיעים בשעות הבוקר, ועד הערב אתם כבר אחרי ההליך ההשתלה. לאחר שתסיימו את הניתוח יתחיל תהליך ההחלמה שימשך בערך שבועיים, ואחריו יתחיל תהליך הצמיחה שלמעשה ייקח כשנה, אנחנו ניהיה לצדכם לכל אורך השנה הזאת כדי להכווין ולענות על השאלות.

בדיקה מיקרוסקופית

במרכז להשתלות שיער שאנחנו מייצגים בישראל עובדים שלושה רופאים שמבצעים את הפעולות הכירורגיות - ד"ר חטיב, ד"ר רסמי, ד"ר קונסטנטין. הרבה יותר כיף לשים את הראש שלך בידיים ישראליות.

פגישת ייעוץ

רופאים ישראלים

אחרי 5 שנים שבהן ליווינו אלפי מטופלים

אתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו עובדים בסטנדרט הגבוה ביותר

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

אבל מה זה בכלל השתלת שיער?

השתלת שיער היא הליך כירורגי חדשני ומתקדם אשר כולל העברה של זקיקי שיער חיים מאזור תורם בגוף לאזורים המקריחים בקרקפת. האזור התורם לרוב יהיה החלק האחורי או הצדדי של הראש, שם צמיחת השיער היא בריאה וחזקה. השיער מושתל ישירות באזורים בקרקפת בהם התרחשה נשירת השיער, והמטרה של הניתוח היא ליצור קו שיער חדש ומלא בעל מראה טבעי המאפשר לשקם ולהחזיר את צפיפות השיער. ישראל הפכה למוקד פופולרי ביותר לניתוחי השתלת שיער, עם קליניקות רבות אשר מבצעות את הליך בטכניקות העדכניות והמתקדמות ביותר.  

מומחית שיער לביצוע הליך השתלת שיער

למה לבחור לעבור השתלת שיער דווקא בישראל?

ביצוע ניתוח השתלת שיער בישראל מלווה במספר יתרונות בולטים.

  1. הגעתם לקליניקה בבוקר ובערב כבר תאכלו ארוחת ערב בבית. אין צורך בטיסות, מלונות, חופש מהעבודה, להיות במדינה זרה שלושה ימים, לדאוג משפה לא מוכרת. חסכתם את כל הכאב ראש. פשוט מגיעים וגומרים עם זה.
  2. אבא ואמא – הכל טוב ויפה כשההשתלה מוצלחת ואין בעיות. אבל מה קורה אם כן מתעוררת בעייה? הייתם מעדיפים להתקשר לקליניקה במדינה אחרת, או שהקליניקה תיהיה במרחק שעה נסיעה ממכם ורק תצטרכו לקפוץ לשם לבדיקה מהירה? 
  3. רופאים ישראלים – אין מה לעשות, אין על הרפואה הישראלית, בתור ישראלים לכולנו יותר קל לשים את הראש היקר שלנו בידיים של רופא ישראלי.
  4. עידוד הכלכלה הישראלית – אם אפשר תמיד כיף לחזק את המשק הישראלי.
רופא ולקוח מדברים על הליך השתלת שיער

מה יש לבדוק לפני שעוברים השתלת שיער בישראל?

בחירת המרפאה או הקליניקה הנכונה להשתלת שיער בישראל היא חיונית להצלחה של הניתוח ולקבלת תוצאות איכותיות. בעת הבחירה שלכם יש לבדוק גורמים כמו המוניטין, הניסיון ואחוזי ההצלחה של הקליניקה. כמו כן, חשוב לבדוק באילו שיטות הניתוח מתבצע והאם הקליניקה עושה שימוש בטכניקות מתקדמות להשתלת שיער, כגון FUE ו-DHI. לקבלת המידע הרלוונטי שאתם צריכים חשוב לקרוא ביקורות ועדויות של מטופלים קודמים שעברו את הניתוח בקליניקה על מנת לקבל תמונה ברורה יותר בנוגע לאיכות השירות של המרפאה ואיכות הניתוח.

כאשר אתם בוחרים לעבור השתלת שיער בישראל, חשוב שיהיו לכם ציפיות ריאליות לתוצאות של הניתוח שלכם. הניתוח אמנם יכול לשחזר את צמיחת השיער באופן מלא ולשפר את המראה של האזורים המקריחים, בקרקפת אך הוא איננו מסוגל לעצור נשירת שיער עתידית. התוצאה הסופית של הניתוח תלויה בגורמים שונים כמו גיל המטופל/ת, איכות זקיקי השיער והרגלי החיים שלהם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות:

גל וקנין

בעלי החברה

אור וקנין

יועץ השתלות שיער

יובל פדרו

יועץ השתלות שיער

יותם ליר

יועץ השתלות שיער

מאיה אלטר

מנהלת מערך שירות לקוחות 

באילו שיטות השתלת שיער בישראל מתבצעת בעיקר?

חילוץ יחידה פוליקולרית (FUE)

שיטת FUE להשתלת שיער מתבצעת בטכניקה חדשנית המאפשרת לקצור את זקיקי השיער המיועדים להשתלה מבלי לגרום נזק לרקמות שמסביב. שיטה זו נחשבת לאחת הטכניקות המתקדמות ביותר להשתלת שיער בישראל והיא בחירה מומלצת עבור מטופלים עם איזור התקרחות גדול. בטכניקה זאת ניתן לעשות השתלות גדולות יותר ולחלץ יותר זקיקים. 

טכניקת Sapphire

טכניקת Sapphire היא גרסה חדשה ומתקדמת יותר של טכניקת FUE המסורתית, ומומלצת כמעט בכל מקרה שיש צורך בשיטת הfue. שיטה זו כרוכה בשימוש באזמל ספיר במקום להב מתכת לחילוץ והשתלת השיער, מה שמפחית את ההצטלקות ואת זמן ההחלמה.

השתלת שיער ישירה (DHI)

DHI היא טכניקת השתלת שיער מתקדמת נוספת אשר כוללת השתלת זקיקי שיער באופן ישיר לאזורים המקריחים בקרקפת ואינה כרוכה בביצוע חתכים. טכניקה זו כוללת שימוש בכלי מיוחד הנקרא "צ'וי" לשם קצירת זקיקי השיער והשתלה שלהם לאזור הקרקפת. השתלת שיער DHI מתבצעת בהליך ללא כאבים עם תוצאות מרשימות במיוחד.

ארבעה מומחים להשתלת שיער דנים

השתלת שיער בישראל עושים רק עם מקצוענים. אנחנו בנתנים בראש כבר ליוונו מעל ל-5000 מטופלים בארץ ובעולם. הצטרפו למשפחה הענקית שלנו כבר עכשיו והשאירו לנו אתהפרטים שלכם 

 

ומי יודע… אולי עוד חצי שנה מהיום כבר תתגאו בבלורית החדשה שלכם בכל מקום 🙂

השתלת שיער בישראל

ליצירת קשר והתחלת תהליך השאירו פרטים עכשיו

טורקיה צברה מוניטין של הליכי השתלת שיער באיכות גבוהה.