למה לבצע השתלת שיער בטורקיה ולא בישראל

למה לבצע השתלת שיער בטורקיה ולא בישראל?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

כל גבר ישראלי ממוצע יוכל לומר לכם בביטחון שאחד הדברים שהכי מטרידים אותו מבחינת המראה החיצוני שלו הוא התקרחות. לכל גבר כזה יש כמובן גם תירוצים מכאן ועד אמריקה למה הוא מקריח, כמובן שאף אחת מהסיבות אינה תלויה בו או קשורה אליו. זה מזג האוויר החם והזיעה המרובה, אלו הגנים הגרועים שקיבלתי מסבא של אמא, ועוד שלל תירוצים מגוון. אך בסופו של דבר, עבור לא מעט גברים, הקרחה מביאה לפגיעה קשה בביטחון העצמי ובתחושת הגבריות. למרבה המזל, במאה ה- 21 אפשר לטפל בבעיית ההתקרחות באופן פשוט וקל יחסית – פשוט לבצע השתלת שיער. אין צורך להביט בלחץ במראה ולראות את המפרצים גדלים ואת קו השיער נסוג, יש דרך התמודדות. 

איך מבצעים בפועל השתלת שיער?

התהליך הרפואי של השתלת שיער הוא הסרה של זקיקי שיער יחידים או פיסות עור עם זקיקי שיער מחלק בגוף שנקרא החלק התורם, והשתלה שלהם בחלק הקירח בגוף שנקרא החלק המקבל. הפרקטיקה נמצאת בשימוש בעיקר מטעמים אסתטיים אצל גברים מתקרחים, אך לעתים משתמשים בה גם כדי להסתיר צלקות. אחד היתרונות המשמעותיים בהשתלת שיער הוא שזקיקי השיער המושתלים עמידים מבחינה גנטית נגד הקרחה כך שאין חשש להקרחה עתידית לאחר הטיפול.

איפה לבצע השתלת שיער?

באופן טבעי, המחשבה הראשונית היא לבצע את ההשתלה כאן בישראל, קרוב לבית. אך אם כבר חיפשתם מעט חומר או שמעתם על הנושא בשיחות סלון עם חברים, אתם בוודאי יודעים שטורקיה נחשבת ליעד מרכזי ביותר אליו ישראלים רבים נוסעים כדי לבצע השתלת שיער. אספנו כאן עבורכם רשימה קצרה של יתרונות משמעותיים שיש בביצוע השתלת שיער בטורקיה:

  1. רופאים מומחים – טורקיה נחשבת למרכז עולמי להשתלת שיער, וגברים מקריחים מגיעים אליה מכל רחבי העולם. ההליך של השתלת שיער נפוץ בטורקיה הרבה יותר מאשר בארץ, ומסיבה זו הרופאים בטורקיה בעלי ניסיון רב הרבה יותר מהרופאים בארץ. בנוסף, עקב הביקוש הרב יש בטורקיה שימוש בכל שיטות השתלת השיער השונות. 
  1. מחיר – אין ספק שהיתרון המשמעותי ביותר של השתלת שיער בטורקיה הוא פערי המחיר האסטרונומיים בין מחיר ההליך בארץ למחירו בטורקיה. בעוד שבמדינת ישראל עלות השתלת שיער נעה בין 12,000 ל- 30,000 שקלים, בטורקיה אותו הליך יעלה בסך הכל בין 6,000 ל- 10,000 שקלים, כולל טיסות, נסיעות ומלון כמובן. מול מחיר כזה, גם לאדם שלא שקל כלל השתלת שיער בטורקיה קשה מאוד להישאר אדיש.
  1. סולידריות חברתית – אחד הרגשות המנחמים ביותר שיש הוא הסולידריות, העובדה שיש איתך עוד אנשים באותה סירה. אם תבחר לבצע השתלת שיער בארץ, רוב הסיכויים שתתמודד לבדך עם ההליך הרפואי, ולמרות תמיכה ועזרה מצד חברים ובני משפחה, אף אחד לא באמת יעבור מה שאתה עובר. לעומת זאת, הטיפולים בטורקיה מתנהלים בקבוצות, כך שתמיד יהיה עם מי לדבר, לשתף, ולחלוק חוויות ורגעים קשים. 
  1. חווית נופש נהדרת – השתלת שיער בארץ היא פרוצדורה רפואית ותו לא. לעומת זאת, השתלת שיער בטורקיה תעלה אתכם על מטוס יחד עם עוד ישראלים בדרך לאחר מיעדי הנופש הנחשקים ביותר. ברור שכבר מדובר על חוויה שונה לחלוטין. תוכלו ליהנות מחופשה חווייתית ומהנה תוך כדי ההשתלה, להתארח במלון מפואר ומפנק, ולקבל יחס מועדף שכולל הסעות פרטיות וארוחות טעימות ומשובחות.  

גל וקנין

גל וקנין הוא יועץ השתלות שיער. עד לפני כמה שנים גל היה במצב דומה למצב שלך, או בקיצור, קירח. מכיוון שהוא עבד בתחום חיי הלילה הנראות החיצונית שלו היתה חשובה במיוחד, וברגע הגילוי וההבנה שהוא מתחיל להקריח הדימוי העצמי שלו נפגע באופן קשה. מאז החל גל בסדרה שלמה של טיפולים שונים שכללו תרופות, משחות, כדורים, וכל דבר שתוכלו להעלות על הדעת, במחירים של עשרות אלפי שקלים. רק אחרי תקופה ארוכה גל שמע על השתלת שיער, כשהאופציה לא היתה נפוצה ומשוכללת כפי שהיא כיום. לאחר שנה בה גל למד היטב את  הנושא משלל זוויות הוא טס לטורקיה וביצע השתלת שיער מוצלחת מאוד. גל, שלא חלם על חזרה למצב שיער כל כך טוב, החליט לשתף וליידע כמה שיותר אנשים שניתן לטפל היטב בבעיית ההתקרחות.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן