איזה סוגי טיפולים והשתלות שיער קיימים

איזה סוגי טיפולים והשתלות שיער קיימים

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אחת הבעיות האסתטיות הקשות ביותר שמטרידות את הגבר הישראלי היא כמובן בעיית ההתקרחות. מי שיוצא לסיבוב אקראי ברחוב יכול לחשוב במקרה שישראל היא מעצמת התקרחות בין לאומית, נראה שבישראל יש אחוז גבוה יחסית של גברים מקריחים. כמובן שכל גבר מקריח יסביר לכם שזו רק הגזמה של הספר, או תוצאה זמנית של תקופה לחוצה בעבודה, גם אם עמוק בפנים הוא יודע מהי האמת המרה. ישנם גברים רבים שחווים פגיעה לא קלה ביטחון העצמי ובתחושת הגבריות שלהם כאשר הם מתחילים להקריח. המזל של אותם גברים הוא, שבשנת 2022 אפשר להפסיק לבהות במראה ולעקוב אחרי נסיגת קו השיער ופשוט לטפל בבעיה. השתלת שיער היא כנראה הפתרון היעיל ביותר לטיפול בבעיית ההתקרחות.

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא תהליך של השתלת שיער על אזור קירח. מסירים עור עם זקיקי שיער, או זקיקי שיער יחידים מאזור תורם, ומשתילים אותם באזור מקבל. רוב ההשתלות הן הליך אסתטי, וישנן השתלות שיער שמטרתן להסתיר צלקות. השתלה יעילה גם נגד התקרחות, מכיוון שהזקיקים המושתלים עמידים גנטית נגד התקרחות. השתלת שיער שמתבצעת בצורה נכונה יכולה להחזיר לכם מראה שיער שופע ויחד איתו ביטחון עצמי. 

סוגי הטיפולים והשתלות השיער:

השתלת שיער היא כינוי כללי לכמה סוגים של טיפולים למניעת התקרחות. כדי לעשות לכם סדר בראש הכנו כאן עבורכם מילון קצר ובו הסבר תמציתי על כל טיפול:

  1. השתלת שיער FUT – השתלת שיער מסוג זה היא חיתוך של רצועות שיער מהחלק התורם בגוף בעזרת אזמל. לרוב לוקחים את רצועות השיער מגב הקרקפת או מצידי הראש, אזורים עם זקיקי שיער עמידים ביותר שלא ינשרו. את הרצועה מפצלים לחלקים קטנים לאחר שמחלצים אותה, ואת החלקים משתילים באזורים המקבלים. תהליך טיפול מסוג זה משאיר אחריו צלקת ליניארית בקוטר מקסימלי של 5 מילימטרים שיכולה להיות בולטת. החסרונות הבולטים של שיטת הFUT הם: כמות שתלים פוטנציאליים נמוכה יותר, הטיפול עלול להשפיע ולשנות את כיוון צמיחת השיער, ואיכות השיער המושתל עלולה להיות לא אחידה. עם זאת, מדובר על שיטה מתקדמת ואיכותית והצלקות לא נראות כאשר השיער אינו קצוץ מאוד.
  1. השתלת שיער FUE – השתלת שיער מסוג זה היא קצירה של מספר גדול יותר של זקיקים מאזור תורם גדול משמעותית, כדי להגדיל את מספר השתלים הזמינים למקסימום. כל יחידת זקיקים נלקחת ומושתלת בנפרד באזור הקירח, והיתרון המשמעותי הוא שלא נשארות צלקות נראות על העור אלא נקודות קטנטנות שאי אפשר לראות. הטיפול בשיטת FUE הוא מתקדם יותר ובדרך כלל מגיע לתוצאות טובות יותר. היתרון הבולט של שיטת הFUE הוא כמות שתלים פוטנציאליים גבוהה יותר מכיוון שאין צורך לקחת זקיקים ממקומות בהם יש שיער שיסתיר את הצלקת שתיווצר.
  1. השתלת שיער DHI – השתלת שיער מסוג זה היא קצירה מהירה של זקיקים והשתלה ישירה שלהם לקרקפת באמצעות מכשיר ייעודי, שיטה זו נחשבת למתקדמת וליעילה ביותר בתחום. היתרונות העיקריים של השיטה הם: טיפול ללא כאב, אין צורך בגילוח הראש בזמן הטיפול, זווית ההשתלה הטובה ביותר בהתאמה לזווית צמיחת השיער, אחוז הזקיקים ש'נתפסים' הוא הגבוה ביותר, ניצול מקסימלי של זקיקים, החלמה מהירה ורמה גבוהה מאוד של צפיפות שיער.
  1. השתלת שיער DHI PRO – השתלת שיער מסוג זה עושה שימוש בלייזר רך בשיטה ייחודית. היתרונות המשמעותיים של השיטה הם: הערה של זקיקים רדומים, האצה של מחזור הדם בקרקפת שמסייע מאוד לזקיקים המושתלים, ושיכוך תהליכים דלקתיים הפוגעים בהשתלת השיער.

אז מה כדאי לי לעשות?

כדאי שתזכרו, לא מדובר כאן על טוב ורע, אלא בעיקר על מתאים ולא מתאים. לכל אחד יש בעיה מעט שונה וכנראה שיש לה פתרון מעט שונה. אל תהיו מקובעים על טיפול מסוים שעליו שמעתם מחבר או מבן משפחה, נסו ללמוד היטב את הנושא ולהבין מהו הטיפול המתאים עבורכם בהינתן מצב ההתקרחות הנוכחי שלכם. כמובן שמומלץ מאוד להיעזר בייעוץ של מומחים שאותו תוכלו לקבל בכל קליניקה שבה תבחרו לבצע את טיפולי השתלת השיער.

גל וקנין

גל הוא יועץ מומחה להשתלות שיער. לפני כמה שנים, גל, שעבד בתחום חיי הלילה, שם לב שהוא מתחיל להקריח. בגלל תחום העיסוק שלו, המראה החיצוני היה חשוב לו מאוד, וההקרחה גרמה לפגיעה קשה בביטחון העצמי שלו. גל ניסה כל טיפול אפשרי שאתם יכולים לחשוב עליו כדי להתמודד עם בעיית ההתקרחות: כדורים, משחות, רופאים, ועוד. אחרי תקופה ממושכת של טיפולים כושלים במחיר של עשרות אלפי שקלים גל שמע על האפשרות של השתלת שיער. אנו מדברים על שנים בהן הטיפול היה עוד בתחילתו ולא נפוץ כמו היום. גל השקיע כשנה בלימוד מעמיק של הנושא ואחריה טס לבצע השתלת שיער בטורקיה. השתלת השיער היתה מוצלחת מאוד, וגל, שלא חלם על הצלחה כזו, החליט ללמד ולשתף כמה שיותר אנשים בטיפול המוצלח בהקרחה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן