גברים מצליחים מציגים את ניתוח השתלת השיער לפני ואחרי

אז למה השתלה בישראל עם נותנים בראש?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אז למה השתלה בישראל עם נותנים בראש??🇮🇱

חלקיכם מתלבטים כבר המון זמן לגבי ההשתלה, חלק התחילו לחשוב על התהליך ממש בזמן האחרון. האם לעשות או לא, מתי לעשות וכמובן איפה לעשות. אני אמנם לא אוכל להחליט בשבילכם אבל אני כן מקווה שאעזור לכם להבין למה דווקא איתנו.

בגלל הניסיון, אנחנו גאים להגיד שאנחנו בין החברות הכי ותיקות בתחום ההשתלות. למעשה ליווינו אלפי מטופלים להשתלות בארץ ובטורקיה ולכן יש לנו ניסיון ענק, ליווינו אלפי מטופלים בתהליכים של השתלות שיער, שימור וחיזוק השיער.

יש לנו 2 קליניקות ליווי בארץ ועובדים בסך הכל עם 3 קליניקות להשתלות שיער (בארץ ובחו"ל). מה שעוזר לנו להתאיםלכל מטופל את הפתרון שמתאים לו

אנחנו נלחמים על כל תוצאה של מטופל, נותנים ליווי צמוד של מערכת שלמה שנבנתה במיוחד עבורכם – כמעט כל הצוות עבר השתלת שיער בעצמו ומכיר את התחושות והקשיים.

בגלל המחיר ההוגן, אנחנו אומנם לא הכי זולים בשוק אבל בהחלט לא הכי יקרים. אנחנו מבקשים את המינימום כדי לתת לכם את המקסימום. אנחנו גאים להגיד שאנחנו נותנים בישראל את הפתרון הטוב ביותר מבחינת שילוב של מחיר ואיכות השתלה.

*הקליניקה שלנו בפתח תקווה בניצוחו של ד״ר חטיב, מוכיחה לנו פעם אחר פעם שישראל בכיוון הנכון להפוך למעצמה של השתלות שיער. זה כנראה היה בלתי נמנע כי אין עם שמקריח יותר מהישראלים.😁עבודה בסטנדרט בינלאומי עם שימת דגש ל קווי שיער טבעיים ומיון זקיקים ברמה שאנחנו עוד לא נתקלנו בה בישראל.

אז אם נמאס לכם להתפשר – תבחרו נכון, תבחרו "נותנים בראש"

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן