השתלת שיער בזקן

השתלת שיער בזקן – האם זה אפשרי, כמה זה עולה ולמי זה מומלץ?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בעוד גברים ונשים רבים מתמודדים עם ההשלכות של נשירת שיער עודפת והתקרחות בקרקפת, ופונים בשל כך לביצוע השתלת שיער – גברים אחרים מתמודדים עם חוסר שיער בפנים או עם מצבים אחרים של זקן דליל. לאחרונה, נראה כי יותר ויותר גברים בוחרים ליישם את אחד הפתרונות היעילים ביותר להתמודדות עם צמיחה לא אחידה של זקן או עם שיער דליל באזורים שונים בפנים ופונים לביצוע השתלת שיער בזקן.

איך מתבצעת השתלת שיער בזקן?

ממש כמו השתלת שיער בקרקפת, השתלת הזקן מבוססת על העברה של זקיקי שיער מהאזור התורם אל האזור המקריח – במקרה הזה, הזקן והשפם (תלוי ברצונותיו של המטופל ובמצב הצמיחה של הזקן שלו). כמו לפני כל השתלת שיער אחרת, גם לפני השתלת שיער בזקן מתקיימת פגישת הכנה בין המטופל לרופא המטפל. במהלך פגישה זו, הרופא בוחן את מצב ההתקרחות של הזקן, את כיוון הצמיחה שלו ואופייה וכן את האזור התורם (אשר, בדרך כלל, נבחר להיות האזור שבאחורי הראש ובצדדיו, כמו במקרה של השתלת שיער בקרקפת, שכן סוג השיער באזור זה מתאים להיות מושתל באזור הזקן והשפם). כמו כן, בפגישת ההכנה המטופל מציג את ציפיותיו מהטיפול ונחשף לשרטוט קו השיער המתוכנן על ידי הרופא.

השתלת השיער עצמה אורכת כמה שעות ומתנהלת תחת הרדמה מקומית. על פי רוב, השתלת השיער מתבצעת בשיטת FUE – שיטה חדשנית ומתקדמת המותירה את המטופל ללא צלקות. אם כן, התהליך מתחיל בקצירה של זקיקי השיער מהאזור התורם, ולכן אזור זה יורדם תחילה. לאחר שזקיקי השיער נדגמו והונחו בתמיסה המשמרת ומזינה אותם, האזורים הרלוונטיים בסביבת הזקן והשפם מורדמים. בשלב זה, הרופא המטפל פותח ערוצים – תעלות שיער – באזור המקבל, שבתוכם הוא משתיל בקפדנות ובדיוק רב את זקיקי השיער שהוסרו מהאזור התורם. במהלך ביצוע ההשתלה, המטופל ער ומודע למתרחש ויכול לקרוא ספר, לצפות בדבר מה או לשוחח עם הצוות הרפואי.

למי מתאימה השתלת שיער בזקן?

השתלת שיער בזקן יכולה להתאים לכל מי שלא מרוצה מצמיחת הזקן והשפם שלו. כמובן, יכולות להיות סיבות מגוונות לצמיחה לא אחידה או דלילה של שיער באזורים אלה – החל מגורמים גנטיים, עבור בסיבות הורמונליות וכלה בתאונות או מחלות שונות. השתלת שיער בזקן מעניקה למטופל את האפשרות לחיות עם זקן מלא ועם תוצאות אסתטיות מרשימות.

האם השתלת שיער בזקן מלווה בכאבים או בתופעות לוואי?

השתלת שיער בזקן נחשבת טיפול פשוט יחסית, וההחלמה ממנה לא כרוכה בכאבים. כמובן, האזור התורם עשוי לדמם מעט בימים הראשונים, אך שמירה על היגיינה ומריחה של קרמים (אשר מסופקים על ידי הקליניקה שבה התבצעה ההשתלה) מרגיעות את האזור ועוזרות לו להחלים במהרה. עור הפנים עשוי להאדים ולהתנפח, כמובן, אך מדובר בתופעות לוואי שחולפות מעצמן תוך כמה ימים.

האם הזקן ייראה טבעי לאחר ההשתלה?

התשובה היא כן – אבל מובן שכמעט הכול תלוי ברופא המטפל. כמו לפני כל טיפול כירורגי או אסתטי, גם לפני השתלת זקן כדאי לחקור מרפאות שונות ורופאים מנתחים שונים שמציעים את הטיפול – ולבחור ברופא הנכון ביותר עבורכם. אם תבצעו את ההשתלה תחת ידיו של רופא מנוסה ובעל מוניטין, שיער הזקן שלכם ייראה טבעי לגמרי. כמובן, גם כשמדובר בהשתלת שיער בזקן, טורקיה היא מעצמת השתלות השיער וכמעט כל הקליניקות בה מציעות גם השתלת שיער בזקן.

אם אהבתם את המאמר, סביר להניח שתתחברו גם למאמרים הבאים:
סיכונים השתלת שיער
כמה עולה השתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן