השתלת שיער ללא גילוח של השיער

השתלת שיער ללא גילוח של השיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אפשר לומר במידה רבה של ודאות שאחד הדברים שהכי מטרידים כל גבר ישראלי ממוצע מבחינה אסתטית היא קרחת. רוב הגברים הישראלים מתחילים להקריח בשלב כזה או אחר, ואדם זר שיסתובב ברחובות יוכל להגיע למסקנה שישראל היא מעצמת התקרחות עולמית מובילה. עבור גברים רבים ההקרחה גורמת לאבדן תחושת הגבריות ומלווה במכה קשה לביטחון העצמי שלהם. למזלם של אותם גברים, כיום ישנם שלל טיפולים לבעיית ההתקרחות, כאשר הטוב והיעיל בהם הוא ללא ספק טיפול של השתלת שיער. אם עד לפני כמה שנים היה מדובר בטיפול יקר ומפוקפק, היום אנו מדברים על טיפול יעיל ומוכח בעלות נמוכה הרבה יותר.

מה כולל ההליך הרפואי של השתלת שיער?

התהליך הכירורגי שמתבצע בפועל בהשתלת שיער הוא כזה: הרופא המשתיל מסיר פיסת עור עם זקיקי שיער או זקיקי שיער בודדים מאזור תורם בגוף, ומשתיל את העור או השקיקים באזור המקבל שבו רוצים שהשיער יצמח. בחירת האזור התורם נעשית כך שהשיער שגדל בו יהיה עמיד מבחינה גנטית נגד התקרחות כדי למנוע מצב של הקרחה לאחר טיפול השתלת שיער. עיקר השימוש בהשתלת שיער הוא לצרכים אסתטיים אצל גברים.

האם צריך לגלח את השיער לפני השתלת שיער?

עד לפני זמן לא רב טיפול השתלת שיער היה מחייב גילוח מלא או חלקי של הראש. מצב כזה היה בעייתי מאוד עבר בעלי תפקידים ייצוגיים כמו אמנים, אנשי תקשורת, עורכי דין, וכמובן עבור מי שלא רצה לגלח חלקים מראשו. ההכרח לגלח את הראש גרם לאנשים רבים ששקלו לבצע השתלת שיער לדחות אותה או להימנע ממנה. כאשר מדובר על נשים המצב כמובן היה רגיש ומורכב עוד יותר. כיום, ישנה שיטת טיפול ייחודית וחדשנית שחוסכת לגמרי את הצורך לגלח את השיער לפני השתלת שיער.

איך מבצעים השתלת שיער ללא גילוח?

שיטת השתלה חדשנית במיוחד שנקראת שיטת DHI מאפשרת טיפול מלא של השתלת שיער ללא גילוח. לפני הפיתוח של שיטה זו היה צורך לגלח את האזור הנתרם שבו הושתל השיער כדי שהשיער הנתרם ייקלט באופן מיטבי, לרוב מדובר על החלק הקדמי של הראש. כיום, בעזרת שיטת DHI, יש צורך לגלח רק את האזור התורם שממנו לוקחים את זקיקי השיער (לרוב מדובר על אזור העורף), ואין שום צורך לגלח את האזור הנתרם בו הולכים להשתיל את השער.

איך עובדת שיטת DHI?

ההשתלה בשיטת DHI מתבצעת באמצעות מכשיר ייחודי וחדשני שנקרא CHOI IMPLANTER. המכשיר קטן במיוחד ונראה כמו עט, ובקצהו יש מחט דקה. הוא מאפשר ליקוט של זקיקים. בשל קוטרו הקטן של המכשיר ניתן להשתיל את זקיקי השיער בצפיפות גבוהה וכך להגיע לצפיפות שיער מקסימלית. יתרונות נוספים של מכשיר זה הם: ליקוט זקיקי שיער בלי צורך בפציעה של הקרקפת, מה שמונע כאב ודימום, והשתלה ישירה המתאפשרת בעזרת השיטה ושומרת על איכות הזקיקים, לעומת שיטות השתלה מתקדמות פחות בהן הזקיקים נשמרים בכלי חיצוני, מה שפוגע באיכותם.

למי מתאים טיפול השתלת שיער בלי גילוח?

טיפול השתלת שיער ללא גילוח מתאים לכל מי שסובל מנשירת שיער, אך לא מהתקרחות מלאה, מכיוון שהשיטה מיועדת לטיפול בנשירה לא אינטנסיבית, בהתקרחות קלה, או עבור אלו המעוניינים להגדיל את נפח השיער. השיטה מתאימה לאלו הרוצים לחזור לשגרת חיים מלאה מייד לאחר ביצוע הטיפול ללא סימנים חזותיים וללא זמן החלמה ממושך. השתלת שיער בלי גילוח יכולה להתאים גם לגברים ונשים בעלי שיער ארוך, ולאלו שלא רוצים לגלח את שיערם לפני תחילת הטיפול. עם תום ההשתלה המראה נותר טבעי, אין צלקות על הראש, אין קטעים מגולחים וחסרי שיער, וקשה מאוד עד בלתי אפשרי לזהות שהאדם שלפניכם עבר טיפול של השתלת שיער. זמן ההחלמה הוא כמובן מינימלי.

לסיכום:

אם אתם חולמים כבר פרק זמן ממושך על השתלת שיער מסיבות כאלה ואחרות, אך דוחים את הטיפול בגלל חששות כמו: זמן החלמה ממושך, פצעים וצלקות בולטים לעין ולא אסתטיים, ובעיקר בגלל הצורך לגלח חלקים מהראש, השתלת שיער בשיטת DHI היא הפתרון שנועד בדיוק בשבילכם. אתם יותר ממוזמנים להתחיל בטיפול שלא ידרוש מכם גילוח, לא ידרוש זמן החלמה ארוך, וכמובן לא ישאיר סימנים נראים לעין.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן