למה חשוב ליווי מקצועי וישראלי גם בארץ לאחר השתלת שיער

למה חשוב ליווי מקצועי וישראלי גם בארץ לאחר השתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אם בחרנו לעבור תהליך השתלת שיער בארץ או בחו"ל, חשוב מאד להבין שהתהליך עדיין לא נגמר וכי עוד צפוי לנו תהליך החלמה ארוך. לשם כך חשוב מאד לדאוג שיהיה לנו ליווי ישראלי לאחר השתלת השיער. ליווי לאחר השתלת שיער הינו קריטי. חשוב שלפני שאנו בוחרים את הרופא המתאים, יהיה איפה שיהיה, נדאג לליווי מתאים קרוב לביתנו ורופא אשר יספק את צרכינו לאחר הליך זה. 

למה זה חשוב בכלל?

לאחר הליך השתלת שיער, הגוף שלנו עובר מספר תהליכים. מתהליך החלמת הקרקפת וריפוי הפצעים עד הרגע בו אנו יכולים לעשות את התסרוקת עליה פנטזנו. במהלך תהליך הריפוי אנו צפויים לחוות גרד באזור המטופל, נפיחות בקרקפת ובפנים, נשירת השיער החדש, דימום מהחתכים שעשה הרופא ועוד דברים אשר אנו לא מעוניינים בהם בתהליך כמו זיהום והיווצרות דלקת בקרקפת. לצורך כך חשוב מאד שיהיה לנו למי לפנות בכל רגע ורגע ושיענה לנו על כל שאלה. לכן, חשוב מאד לדאוג לליווי לאחר השתלת שיער.

אם ביצעתי השתלת שיער בטורקיה או בחול מה עושים?

גם אם בחרתם לעבור את תהליך השתלת השיער בחו"ל, ישנם נציגים בארץ אשר תפקידם ללוות את הפציינטים במהלך כל התהליך ולהיות להם לאוזן קשב ולהדרכה במקרה של בעיה או סיבוך. מציאת מרפאה מלווה הינו דבר מאד חשוב, מהסיבה שלא נטוס חזרה למקום בו ביצענו את ההליך רק לשם בדיקת התהליך או שאלות בנושא. לכן לפני שאתם טסים לבצע הליך זה בחו"ל מצאו לכם ליווי ישראלי לאחר השתלת השיער.

האוזן הקשבת של הרופא  

תהליך השתלת שיער הינו תהליך ארוך וממושך, לאוו דווקא התהליך בו מעבירים את זיקי השיער מהאיזור התורם לנתרם. אלא יותר תהליך ההחלמה וצמיחת השיער. בתהליך ההחלמה אנו צפויים לעבור מספר רב של תהליכים ויכול להיות שתהיינה הסתבכויות או שלבים שלא היינו מודעים להם. לכן, חשוב למצוא ליווי נעים וסבלני אשר יהיה זמין עבורנו בכל שלב ושלב ושלא ישאיר אתנו לבד בתהליך. לשם כך חשוב למצוא מרפאה אשר מבינה בתהליך ההשתלה וההחלמה לצורך עזרה מרבית בעת התהליך. האוזן הקשבת תשמש עבורכם מקום מפלט כאשר אינכם מבינים מה קורה לכם על הראש, ותעזור לכם לשמור על רוגע והבנה במהלך הריפוי וההחלמה. 

למצוא מרפאה אשר מתמחת בליווי לאחר השתלת שיער

נכון, שאנו מדברים על ליווי רפואי לרוב המחשבה על רופא כללי מספיקה לנו. אך כאשר מדובר על השתלת שיער הנושא מעט שונה. משום שמדובר לא רק על טיפול מיידי בבעיה, אלא גם על מחשבה לטווח הארוך של ההליך לצורך שמירה מלאה על תהליך צמיחת השיער. לכן, חשובה מאד המרפאה אשר בחרתם בה לצורך הליווי שלכם. מרפאה אשר מודעת לכל האפשרויות הצפויות להתרחש לאחר הניתוח ומרפאה אשר מודעת בצורה מלאה בתהליך שאתם הפציינטים עוברים זה עתה. 

אם אתם מחפשים מרפאה לשם כך, מצאתם 

למענכם ולמען הליך החלמה טוב ורגוע, מצאנו עברוכם את המעטפת המושלמת הלא היא "נותנים בראש". נותנים בראש מייצגים מרפאה אשר מתמחה בהשתלות שיער, בנוסף היא מעבירה ליווים עבור מטופלים אשר עברו השתלות שיער. לכן היא תהווה לכם פתרון מושלם משום שהיא גם יכולה לבצע לכם את הליך ההשתלה ברמה גבוהה וגם את הליווי.

לסיכום 

תהליך ההחלמה יהיה ארוך, מאתגר, מלווה בחוסר אמונה, פחדים, חששות ושינויים בקרקפת ראשכם. לכן חשוב לדאוג לרוגע לו אתם זקוקים במהלך זמן ההחלמה. שכן, רוגע נפשי עוזר לבריאות גופינו והחלמתו. כמובן שבסופו של דבר התוצאה תלויה גם באיכות הקליניקה אליה בחרתם ללכת, תכנון ההשתלה, הצוותים המטפלים אבל חשוב מאד לזכור, שהרבה תלוי גם בכם המטופלים, שעליכם לעבוד על פי הוראות הרופא ולשמור על כללי ההחלמה. לצורך עזרה דרושה מרפאה אשר תלווה אתכם בצורה טובה אחראית וזמינה. ושתהיה בארץ לצורך גישה נוחה בעת הצורך. מרפאה אשר תשמור אתכם על קשר רציף, תתעניין בשלומכם, ותהיה זמינה עבורכם. 

שיהיה תהליך החלמה מהיר, בריא ותוצאה טובה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן