השתלת שיער בארץ

השתלת שיער בארץ – יתרונות וחסרונות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

תופעת ההתקרחות היא בין התופעות השכיחות ביותר בקרב גברים רבים ומופיעה כבר באזור גילאי ה-20. למעשה, מחקרים מראים כי קרוב ל-80% מהגברים סובלים מהתקרחות ונשירת שיער מוקדמת. תופעה זו יכולה להיות לא נעימה במיוחד, בעיקר בשל ההשפעה הקיצונית שלה על המראה הכללי. קיימים טיפולים רבים המסייעים לעידוד צמיחת שיער, אך היעיל ביותר מבין כולם הוא השתלת שיער. היום, אתם יכולים לעבור השתלת שיער בארץ וליהנות מראש מלא בשיער שופע כפי שהיה לכם בעבר. עם זאת, גברים ישראלים רבים בוחרים לעבור השתלת שיער דווקא בטורקיה. במאמר זה נסקור את כל היתרונות והחסרונות של השתלת שיער בארץ ונשווה אותה להליך המתבצע בטורקיה.

מהם היתרונות בהשתלת שיער באופן כללי?

היתרון הגדול והמשמעותי ביותר של טיפולי השתלת שיער נובע מכך שההליך הייחודי הזה עושה שימוש בשיער טבעי לחלוטין. השיער נלקח מחלקים אחרים בגוף המטופל ולכן הסיכוי לכישלון התהליך או לדחיית השתלים לא קיים כלל. לעומת שיטות אחרות שנועדו רק לעצור את נשירת השיער ותהליך ההתקרחות או להסתיר את התופעה – השתלת שיער היא פתרון אמיתי, המביא לצמיחה מחודשת של השיער.

היתרון השני שראוי להזכיר בהקשר של השתלת שיער הוא שלמרות שמדובר בתהליך כירורגי, הוא נחשב להליך קליל, נטול סיבוכים ועם תוצאות מרשימות לכל מטופל. הוא לא דורש שום הכנה מראש או תקופת התאוששות ארוכה ומתישה. כל אחד יכול לעבור אותו וליהנות מהתוצאות ארוכות הטווח שלו.

כיצד תהליך של השתלת שיער עובד?

כאשר ניגשים לבצע הליך של השתלת שיער, הרופא המטפל ידרוש מכם לעבור כמה בדיקות מקדימות וסטנדרטיות בכדי לאמוד את מצבכם הרפואי הכללי. הליך של השתלת שיער לא כרוך באשפוז מקדים וגם לא באשפוז להשגחה לאחר סיום התהליך. ניתן לעבור אותו ולהמשיך בשגרת היומיום הרגילה, לאחר שקיבלתם מהרופא המבצע הוראות מפורטות לטיפול ושמירה על התוצאה.

הליך זה נחשב לטיפול שאינו כרוך בכאבים משמעותיים. הוא לא מצריך ביצוע של הרדמה מלאה וניתן לעבור אותו תוך שימוש בחומרי אלחוש והרדמה מקומית בלבד. כמו כן, ההחלמה פשוטה ומהירה יחסית ומאפשרת לכם ליהנות משיער שופע ומלא במהירות.

יתרונות של השתלת שיער בארץ

השתלת שיער בארץ מהווה את האופציה הראשונה והברורה ביותר בה הרבה גברים בוחרים באופן אוטומטי. לרוב, בחירה זו טמונה בכך שהם לא חקרו לעומק את הנושא בטרם בחירת הרופא והמקום המטפל. עם זאת, גם להשתלת שיער בישראל קיימים כמה יתרונות שכדאי לכם להכיר.

תקשורת קלה עם הרופא המטפל

אחד היתרונות הכי בולטים של השתלת שיער בארץ הוא היתרון של השפה. כאשר אתם עוברים את ההליך בארץ, עומדת לרשותכם היכולת לתקשר בשפה הנוחה והנגישה ביותר עם הרופא והצוות הרפואי אשר מבצעים את ההליך. 

בחירת רופא מטפל מתאים עבורכם

יתרון נוסף של השתלת שיער בארץ הוא היכולת להיפגש עם הרופא המטפל שלכם ולהכיר אותו ואת הצוות שלו קצת יותר לעומק לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית שלכם.

אין צורך בטיסות לחו"ל

במידה ואתם בוחרים לעבור את ההליך בארץ, אתם לא צריכים לקחת הפסקה משגרת החיים הרגילה שלכם. בביצוע ההליך בארץ, אפשר לחזור לתפקוד רגיל תוך ימים ספורים. אין צורך להשקיע בטיסות לחו"ל וגם לא לפנות יותר מדי זמן מהלו"ז שלכם.

חסרונות של השתלת שיער בארץ

לצד היתרונות שהזכרנו, קיימים גם לא מעט חסרונות להשתלת שיער בארץ. ריכזנו עבורכם כמה מהחסרונות הבולטים ביותר, לצד השוואה בין ביצוע ההליך בארץ לביצועו בחו"ל.

מחיר גבוהה של השתלת שיער בארץ

החיסרון המשמעותי והעיקרי ביותר אשר מלווה את ההליך בארץ, הוא בהחלט המחיר הגבוה שלו. למעשה, המחיר אותו תדרשו לשלם תמורת טיפול השתלת שיער בארץ נע בממוצע בין 25,000 ל-35,000 ש"ח. המחיר הסופי משתנה בהתאם למורכבות הטיפול, מספר זקיקי השיער הנדרשים לצורך השלמת הטיפול, היקף השטח המיועד להשתלה, ועוד גורמים נוספים. במידה ואתם יכולים להרשות זאת לעצמכם זה יכול להיות פתרון יעיל, אך גברים רבים מעדיפים לחסוך את עשרות אלפי השקלים ולבצע את ההליך דווקא בחו"ל, בעיקר בטורקיה. המחיר של השתלת שיער מקצועית בטורקיה אשר מתבצעת על ידי קליניקה מכובדת ורופא מומחה נעה בין 8,500 ל-14,000 ש"ח בלבד.

חזרה מהירה מדי לשגרה לאחר הליך כירורגי

כאשר בוחרים לעבור השתלת שיער בארץ, ישנו החיסרון של חזרה מהירה מדי לשגרה לאחר ההליך. גברים רבים אשר עוברים אותו, מרגישים שהם צריכים לפחות עוד כמה ימים או שבוע של מנוחה לפני שהם חוזרים לשגרה שלכם. בעת ביצועו בארץ, יצופה מכם לבצע חזרה מהירה ולא בהכרח תספיקו להתאושש עד הסוף מההליך שעברתם. ביצוע השתלת שיער ביעדים בחו"ל כמו טורקיה למשל, הוא הפתרון האידאלי לחסרון זה. טורקיה היא יעד קרוב ונגיש ביותר עם מקומות בילוי ותיירות מובילים עבור יחידים ומשפחות בישראל. כמו כן, עלויות הטיסה נמוכות וברות הישג.

המתנה ארוכה במיוחד לתורים

התורים במרפאות השתלת שיער הישראליות הם ארוכים במיוחד, בדומה לתורים כמעט לכל שירות רפואי אחר בארץ. בכדי לקבל תור יהיה עליכם להמתין תקופה ארוכה של בין 3 ל-6 חודשים לפחות. 

לסיכום

השתלת שיער הוא הליך פופולרי ומבוקש ביותר בקרב גברים בארץ ובכל העולם. לביצוע ההליך בארץ ישנם מגוון יתרונות וכן גם לא מעט חסרונות. בין אם בחרתם בסופו של דבר לעבור השתלת שיער בארץ או בחו"ל, דבר אחד חשוב לזכור – לעולם אסור להתפשר על מידת המקצועיות של ההליך והצוות המטפל. היום, עומדים לרשותכם מיטב הרופאים בטורקיה המתמחים בביצוע של השתלת שיער, אשר יבצעו את הטיפול בקפידה ויעניקו לכם תוצאות מיטביות.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן