השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים – כל מה שרציתם לדעת

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

שיער מלא ושופע מקושר באופן ישיר לתחושת הביטחון העצמי והדימוי האישי שלנו בתור גברים. הוכח מחקרית כי קרוב ל-80% מהגברים סובלים מהתקרחות ואובן שיער במהלך חייהם. עם מספרים כה גבוהים שרק ממשיכים לעלות בגלל קצב החיים המהיר של היום – יש צורך בפתרון יעיל. האפשרות הטובה ביותר למיגור של תופעת ההתקרחות היא השתלת שיער לגברים. מדובר בהליך אסתטי אשר עושה שימוש בטכניקות ושיטות מתקדמות ומבוצע על ידי רופא מומחה בקליניקה או מרפאה מקצועית ובעלת ניסיון בהשתלות שיער. ההליך מאפשר לגברים בכל העולם לקבל חזרה שיער שופע, להגדיל את הביטחון העצמי וליהנות ממראה משופר בהליך חדשני.

במאמר זה נדבר על השתלת שיער לגברים – כיצד ההליך מתבצע, למי הוא מתאים, מתי אפשר לראות את התוצאה הסופית ולכמה זמן היא תחזיק.

מהי השתלת שיער לגברים ואיך זה עובד?

השתלת שיער הוא הליך כירורגי בתחום הרפואה האסתטית. במהלך הטיפול, נלקחים זקיקי שיער מחלק אחר בגופו של המטופל ולאחר מכן מושתלים במקום הדרוש שסובל מהתקרחות, לרוב באזור הכתר של הקרקפת או באזור הקדמי של הראש. לפני הכל, יש צורך בפגישת ייעוץ במרפאה או הקליניקה ובדיקה כללית של הרופא המטפל. בשלב זה נקבעת ההתאמה להשתלה ובמידה ותתאימו, הרופא קובע מהי כמות הזקיקים הדרושה להשתלה שתעברו לקבלת התוצאה המיטבית.

תחילת התהליך בייעוץ במרפאה ובדיקה על ידי הרופא. הוא יקבע האם אתם מתאימים להשתלה ואם כן בכמה זקיקים יש צורך על מנת לקבל את התוצאה הרצויה. לאחר מכן אפשר להתקדם להליך עצמו, המשיכו לקרוא בשביל לגלות כיצד הוא מתבצע.

מדוע כדאי לגברים לעבור השלת שיער ובאילו מקרים?

המטרה העיקרית של השתלת שיער היא לספק לגברים שיער בעל מראה מלא ושופע, לאחר שחוו נשירת שיער משמעותית או התקרחות מקומית. השיער בעל חשיבות גבוהה למראה החיצוני ולאסתטיקה הכללית של הגבר. התקרחות בדרך כלל מזוהה עם גיל מבוגר, ולרוב לא מתאימה לאופי והנפש הצעירים של הגברים שסובלים מהתופעה. גברים רבים חווים התקרחות כבר בשנות ה-20 לחייהם, אך רובם יאלצו להתמודד אתה בסביבות גילאי 30. אם אתם לא מעוניינים להיכנע לתופעת ההתקרחות ומעוניינים להיראות טוב עם שיער מלא ומרשים, השתלת שיער לגברים הוא ההליך האידאלי עבורכם. 

השתלת שיער מתאימה בעיקר לגברים שחווים התקרחות מקומית באזורים שונים או התקרחות מלאה. לעיתים נוצרים גם מצבים של נשירה מוחלטת בכל הקרקפת ואז עם השנים השיער הופך דליל עד שהוא נעלם כליל. במקרים אלו יהיה צורך בשימוש בזקיקי שיער מאחורי הראש, העורף, או בית החזה, בהתאם למצב. השתלת שיער לגברים מאפשרת ליהנות ממראה שיער שופע למשך שנים רבות, כאשר השיער הזה הוא שלכם בלבד. השיער הוא טבעי לחלוטין ומגיע מגופו של כל מטופל. הוא צומח מזקיקי השיער שהושתלו במהלך הטיפול, והוא לא מגיע ממקור סינתטי אחר כלשהו.

מהן השיטות הנפוצות ביותר להשתלת שיער לגברים? 

השתלת שיער מהווה את אחד ההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בקרב גברים בכל העולם. מדובר בהליך כירורגי אשר כולל השתלה של זקיקי שיער, בדרך כלל מהחלק האחורי של הראש, לאזורים אחרים בקרקפת בהם הוא חסר. היום אפשר לבצע את ההליך במספר שיטות שונות, כאשר לכל מרפאה או קליניקה תהיה את השיטה המועדפת עליה. כמו כן, גם מצבו של המטופל וההעדפה האישית שלו נלקחים בחשבון. בעזרת התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית והשתלות השיער, עכשיו ניתן להתאים את השיטה הטובה ביותר באופן אישי לכל אחד.

ריכזנו עבורכם כמה מהשיטות היעילות ביותר של השתלת שיער לגברים:

שיטת FUE

אחת הטכניקות הפופולריות שקיימות היום לביצוע השתלת שיער לגברים נקראת שיטת FUE. בשיטה ייחודית זו, הרופא המומחה מחלץ זקיקי שיער מהאזור התורם (צדי הראש או העורף). בכדי להכניס את הזקיקים לקרקפת, הרופא מבצע חריצים קטנטנים בראש אליהם הזקיקים יושתלו. הטכניקה הזו מאפשרת לחלץ ולהשתיל עד כ-5,000 זקיקי שיער, בעזרת מכשור חדשני ומתקדם. שיטה זו מאפשרת לכסות שטחים גדולים בקרקפת לתוצאה המיטבית.

שיטת DHI

עוד שיטה יעילה במיוחד בה נעשה שימוש נרחב בקליניקות ומרפאות להשתלת שיער נקראת שיטת DHI. במסגרת הטיפול הרופא המומחה מוסיף שיער לאזורים בהם הוא חסר, מה שמאפשר לחזק ולעבות את השטחים הדלילים. השיטה הזו נחשבת לפופולרית בעיקר בשל העובדה שניתן לבצע את ההשתלה בין השיער הקיים מבלי שהמטופל יצטרך לגלח את ראשו לגמרי. 

שיטת SAPPHIRE 

שיטת ספיר דומה בתכליתה לשיטת FUE ומשתמשת בטכניקה דומה. ההבדל ביניהן הוא שבשיטת ספיר החריצים מתבצעים על ידי סכין ייחודית מאבן ספיר, אשר מאפשרת ליצור את החריצים בקרקפת בצורה של קווים במקום עיגולים. שיטה זו מסייעת בתהליך ההחלמה מההליך, כאשר החריצים תופסים שטח של 0.8 מ"מ.

כמה זמן לוקח לראות תוצאות לאחר השתלת שיער לגברים? 

לאחר השתלת שיער, אפשר לראות את התוצאות לאחר כ-6 או 9 חודשים. זהו הזמן שלוקח לזקיקי השיער החדשים לעשות את עבודתם ולשיער החדש לצמוח. לאחר כשנה, התוצאות יהיו הרבה יותר ברורות וניתן לראות צמיחה מלאה של שיער בכל הקרקפת. התוצאות של טיפול השתלת שיער הן קבועות. לאחר שהשיער המושתל צומח, במידה והטיפות התבצע באופן מקצועי ואיכותי, כאשר הזקיקים נקלטו אין צורך בטיפולים משלימים מיוחדים. יחד עם זאת, קיים טיפול ייחודי המאפשר לזקיקי השיער להיקלט באופן טוב יותר כאשר עוברים אותו לפני ההשתלה ומיד אחריה – טיפול PRP לשיער. הטיפול מתבצע בטכניקה שמאפשרת לשמור על התוצאות לטווח הארוך ביותר.

לסיכום

גברים רבים סובלים מהתקרחות מקומית או כללית, מה שפוגע במראה ומבגר אותם. שיער מלא ושופע יכול לעשות את כל ההבדל ולהעניק מראה רענן וצעיר הרבה יותר. תחום הרפואה האסתטית המתקדם מציע פתרון יעיל במיוחד לתופעה, עם השתלת שיער לגברים. זוהי אפשרות נהדרת ופופולרית במיוחד עבור גברים אשר איבדו את שיערם. לרוב הגורם לכך הוא התקרחות גנטית, נשירת שיער מקומית, סטרס ולחץ נפשי מוגבר, שימוש בתכשירים שפוגעים בשיער, או התקרחות שמקורה במצבים רפואיים שונים. השתלת שיער לגברים מעניקה מראה טבעי, מסייעת להשיב את תחושת הביטחון העצמי, וכמובן גם משפרת את המראה הכללי בכמה רמות.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן