למה בישראל יותר יקר לעשות השתלה שיער מאשר בטורקיה

למה בישראל יותר יקר לעשות השתלה שיער מאשר בטורקיה?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

נראה שאחת הבעיות האסתטיות שהכי מטרידות את הגבר הישראלי הטיפוסי היא כמובן בעיית ההתקרחות. כל גבר מקריח חמוש במגוון רחב של תירוצים על הקרחת שלו, ולמה זה רק זמני ותיכף יפסיק. בסופו של דבר, עבור גברים רבים, קרחת היא מכה קשה לאגו ופגיעה חמורה בביטחון העצמי. גברים מקריחים חשים פגיעה בתחושת הגבריות. אבל למזלם הגדול של אותם גברים, היום בשנת 2022 אין שום סיבה להמשיך להסתובב עם כובע כדי לנסות להסתיר את הקרחת. טיפול פשוט וקל של השתלת שיער יוכל להחזיר לראש שלהם מראה שיער טבעי ושופע.

איפה עושים השתלת שיער?

כמו כל ישראלי טוב, ברור שהאפשרות הראשונה שעולה לכם בראש היא ביצוע השתלת שיער בישראל. אך אם התחלתם לברר מעט ולשמוע על נושא השתלת שיער אתם בטח יודעים שטורקיה נחשבת ליעד מרכזי מאוד אליו נוסעים ישראלים רבים כדי לבצע את טיפולי השתלת השיער. פער המחירים בביצוע ההשתלה בין ישראל לטורקיה הוא אסטרונומי וכמעט בלתי נתפס. כדי שתבינו במה מדובר ביררנו עבורכם מהם המספרים. בעוד שבמדינת ישראל עלות השתלת שיער נעה בין 12,000 ל- 30,000 שקלים, בטורקיה אותו הליך יעלה בסך הכל בין 6,000 ל- 10,000 שקלים, כולל טיסות, נסיעות ומלון כמובן. 

למה השתלת שיער בישראל כל כך יקרה לעומת השתלת שיער בטורקיה?

אין ספק שפער המחירים מפתיע, כדי לנסות להסביר אותו אספנו כמה סיבות שיעזרו לכם להבין אותו:

  1. ניסיון – טורקיה היא מרכז עולמי מוביל בהשתלת שיער, ומכל רחבי העולם מגיעים אליה גברים מקריחים. טיפול השתלת שיער הרבה יותר נפוץ בטורקיה מאשר בארץ, ולכן העלות של השתלת שיער בטורקיה זולה משמעותית לעומת השתלת שיער בישראל.
  1. יוקר מחיה – זה לא סוד שמדינת ישראל היא מדינה יקרה במיוחד. יוקר המחיה משפיע לא רק על מחירי החלב או הדיור אלא על כל ענפי המשק. לעומתה, טורקיה נחשבת למדינה זולה בהרבה, וברור שהשתלת שיער תעלה בה מחיר נמוך הרבה יותר. המחיר כל כך נמוך עד שהשתלת שיער בטורקיה כולל טיסות ומלונות תעלה לכם פחות מהשתלת שיער בישראל.
  1. בירוקרטיה – מי מאיתנו לא סבל לפחות פעם אחת בחייו מעודף הבירוקרטיה הישראלי הידוע לשמצה. בירוקרטיה דורשת כוח אדם, וכוח אדם עולה עוד כסף. מסיבה זו, השתלת שיער בישראל תעלה לכם סכום כסף גדול יותר, אתם פשוט צריכים לממן עוד כמה עובדים בשרשרת המזון הבירוקרטית המפלצתית.

לסיכום: הניסיון, יוקר המחיה הנמוך, והחסכון בבירוקרטיה מטופשת הופכים את השתלת השיער בטורקיה לזולה הרבה יותר. 

גל וקנין

עד לפני כמה שנים גל סבל מהקרחה. גל עבד בתחום חיי הלילה, ומסיבה זו הנראות החיצונית שלו היתה חשובה מאוד. כשגל הבין שהוא הולך ומקריח הדימוי העצמי שלו ספג מכה אנושה. גל הוציא סכומי עתק של עשרות אלפי שקלים במשך תקופה ארוכה כדי לנסות להילחם בהקרחה. הוא ניסה שלל טיפולים כמו כדורים, משחות, תרופות, וכל מה שהיה לרופאים להציע לו. רק לאחר תקופה ארוכה של טיפולים לא מועילים גל שמע על האופציה להשתלת שיער. אנו מדברים על תקופה שבה השתלת שיער לא היתה פרוצדורה נפוצה ופשוטה, אך גל החליט לנסות. לאחר שנה שלמה בה הוא למד את הנושא מכל הכיוונים האפשריים, גל ביצע השתלת שיער בטורקיה ונהנה מתוצאות מוצלחות. גל, שלא דמיין טיפול כל כך מוצלח החליט ליידע כמה שיותר אנשים ולהפיץ את הבשורה, וכיום הוא יועץ השתלות שיער.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן