מה עדיף השתלת שיער בקיץ או בחורף

מה עדיף השתלת שיער בקיץ או השתלת שיער בחורף?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בעיית ההתקרחות היא ללא ספק אחת הבעיות החמורות שמטרידות כמעט כל גבר ישראלי מצוי. כמובן שאם תשאלו גבר ישראלי על הקרחת שלו הוא ישלוף לכם מייד שלל תירוצים שמסבירים מדוע הוא בכלל לא מקריח: זו הזווית של קרני השמש, זו פאדיחה של הספר שלו, ועוד שלל תירוצים שונים. אבל בינינו, הקרחת פוגעת באופן משמעותי בתחושת הגבריות ובביטחון העצמי של הרבה מאוד גברים ישראלים. אם בעבר כל מה שנותר היה לעקוב בלחץ אחרי קו השיער הנסוג והמפרצים הגדלים מול המראה ולצאת מהבית רק עם כובע, כיום ניתן לפתור את הבעיה. השתלת שיער היא טיפול חדשני שיכול להחזיר לאותם גברים את מראה השיער השופע והטבעי, ולשקם את הפגיעה בתחושת הביטחון העצמי. 

מה עושים בפועל בהשתלת שיער?

ההליך הכירורגי שמתבצע בפועל בהשתלת שיער הוא לקיחה של עור עם זקיקי שיער או זקיקי שיער בלבד מחלק עם שיער שנקרא אזור תורם, והשתלה שלהם בחלק שבו רוצים לטפל שנקרא אזור מקבל. ההשתלה יעילה גם נגד התקרחות עתידית מכיוון שהשיער המושתל נלקח מאזורים בהם יש לשיער עמידות גנטית כנגד התקרחות. כיום מדובר על הליך נפוץ ומקובל בקרב אלפי גברים.

מתי כדאי לבצע השתלת שיער?

מכיוון שהשתלת שיער היא תהליך טיפולי שדורש כסף וזמן, בדקנו עבורכם האם יש עונה מומלצת לביצוע השתלת שיער כדי שתשקיעו את הזמן והכסף בצורה הכי יעילה מבחינתכם. האם עדיף לבצע השתלת שיער בחורף או שאולי עדיף לבצע השתלת שיער בקיץ? חשוב לזכור שאם אתם מעוניינים לבצע את ההשתלה בהקדם האפשרי אפשר לבצע אותה בכל עונה כל עוד תקפידו לבצע את הטיפול אצל רופא מוסמך ומקצועי ובקליניקה טובה. אם יש לכם זמן, וחשוב לכם לברר, הכנו בשבילכם סיכום קצר של החסרונות והיתרונות שבכל עונה.

השתלת שיער בקיץ

באופן טבעי רובנו מזיעים בקיץ הישראלי החם. הזיעה עצמה היא לא בעיה מיוחדת שאמורה להטריד אתכם, אך הזעת יתר יכולה לגרום לגירוי באזור ההשתלה ובמקרי קיצון לגרום לזיהום. חשיפה ישירה של הקרקפת לשמש יכולה בהחלט לסכן את הצלחת ההשתלה ולכן חשוב לשמור עליה לפרק זמן של חצי שנה. מסיבה זו יש חשיבות רבה להקפיד על יציאה החוצה עם כובע מתאים שלא מפעיל לחץ על הקרקפת. כדאי שתזכרו שגם השתלת שיער בחורף דורשת חצי שנה של שמירה על הקרקפת, תקופה שתיגרר לקיץ.

השתלת שיער בחורף

כדי להרגיע אתכם נציין שמזג אוויר קר וטמפרטורות נמוכות לא מהוות בעיה ולא אמורות להשפיע על סיכויי ההצלחה של ההשתלה. כמובן שחשוב להגן על הקרקפת מפני הגשם ולכן גם בחורף תצטרכו לחבוש כובש מתאים, כאשר בימים הראשונים לאחר ההשתלה אסור לחבוש כובע, מה שאומר שתיאלצו להסתובב בחוץ עם מטריה. היתרון המשמעותי של השתלת שיער בחורף הוא העובדה שככל הנראה תזיעו פחות בעונה הזו. 

לסיכום:

בסופו של דבר, אין משמעות אמיתית לעונה בה תבחרו לבצע את השתלת השיער. סיכויי ההצלחה לא משתנים באופן דרמטי, ותלויים בעיקר במשמעת העצמית שלכם ובהקפדה על ההוראות שתקבלו. על פי המלצתנו מומלץ לבחור עונה לביצוע הטיפול בעיקר על פי שיקולים טכניים ולוגיסטיים ותוכניות אחרות כמו: מתי תוכלו לקחת כמות גדולה של ימי חופש במרוכז, התחשבות בחופשות של הילדים, חגים, אירועים מתוכננים, ועוד.

גל וקנין

גל וקנין היה עוד בחור שהתחיל להקריח, אחד מיני רבים. מכיוון שגל עבר בתחום חיי הלילה, הנראות החיצונית שלו היתה חשובה במיוחד עבורו. עם ההקרחה הדימוי העצמי של גל חטף מכה רצינית וגל החל לחפש דרכים כיצד לטפל בבעיה. הוא הוציא עשרות אלפי שקלים ובזבז חודשים רבים בשלל ניסיונות כושלים לעצור את ההתקרחות. גל ניסה תרופות, כדורים, משחות, ועוד שלל טיפולים ורופאים שונים ללא הועיל. כאשר גל שמע על האפשרות להשתיל שיער הוא החליט ללמוד את הנושא לעומק מכל הזוויות האפשריות. אנו מדברים על תקופה אחרת, בה התחום לא היה כל כך מפותח ונרחב כפי שהוא היום, אך לאחר שנה של למידה גל טס לטורקיה לבצע השתלת שיער. ההשתלה היתה מוצלחת מאוד, וגל החליט להפוך ליועץ השתלת שיער כדי לחשוף ולהכיר לכמה שיותר אנשים את אפשרות ההשתלה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן