מה חשוב לדעת ולבדוק לפני שמתחילים תהליך של השתלת שיער(1)

מה חשוב לדעת ולבדוק לפני שמתחילים תהליך של השתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אחת הבעיות הכי קשות שמטרידות את הגבר הישראלי היא ללא ספק הקרחת שיש לו על הראש. לכל גבר יהיו שלל תירוצים מדוע הוא קירח: יותר מדי שעות עם קסדה בצבא, לחץ גבוה בגיל צעיר, ועוד שלל תירוצים יצירתיים פחות או יותר. לא משנה איך נסתכל על זה, נראה שישראל היא מעצמת התקרחות ברמה עולמית. הקרחת היא מכה קשה עבור לא מעט גברים שחשים שהיא פוגעת בגבריות ובביטחון העצמי שלהם. חשוב מאוד לזכור, היום, בשנת 2022, אין שום צורך להביט במראה ולראות גבר מקריח מביט בך בחזרה! לא תאמינו אילו טכנולוגיות משוכללות של השתלת שיער נמצאות בשימוש בקליניקות שעוסקות בתחום.

מה היא בכלל השתלת שיער?

השתלת שיער היא התערבות רפואית שבה משתילים שיער על אזור קירח בגוף האדם. במהלך הפעולה הכירורגית מסירים עור עם זקיקי שיער, או זקיקי שיער יחידים מחלק בגוף (האזור התורם), את הזקיקים הללו משתילים באזור הקירח שבו רוצים שיגדל שיער (האזור המקבל). השתלת שיער בטכניקה זו מתבצעת בעיקר כטיפול אסתטי לגברים מקריחים. הרעיון בהשתלת השיער הוא שזקיקי עור עמידים גנטית בפני התקרחות מושתלים בחלקי הראש הקירחים וכך אין חשש להתקרחות עתידית לאחר הטיפול. אפשר להשתמש בהשתלת שיער גם לצרכים אחרים כמו גידול שיער להסתרת צלקת. השתלות השיער המודרניות מסוגלות להגיע למראה שיער טבעי ושופע.

מה חשוב לדעת לפני השתלת שיער בטורקיה

ישראלים רבים בוחרים לבצע את תהליך השתלת השיער בטורקיה, בעיקר מכיוון שבטורקיה מחירי הטיפול יכולים להיות זולים בעשרות אלפי שקלים. אספנו עבורכם רשימה של טיפים שיעשו לכם סדר בראש לפני שתתחילו בתהליך ההשתלה:

  1. מי הקליניקה – הדבר הבסיסי והחשוב ביותר לבדוק. כמו לפני כל טיפול רפואי, בדקו היטב מיהי הקליניקה אצלה אתם הולכים לבצע את השתלת השיער, מיהם הרופאים והצוות המסייע, איזה ציוד עומד לרשות הקליניקה ובאיזו טכניקה היא משתמשת. בקיצור, חשוב מאוד לבצע כל בירור שאתם יכולים להעלות על דעתכם.
  1. תגובות של מטופלים – חשוב מאוד לשמוע מכלי ראשון על חווית הטיפול, על היחס במהלכו, ועל התוצאות. אל תסתפקו באתר האינטרנט או בדף כלשהו ברשת חברתית. חפשו לקוחות אמיתיים איתם תוכלו לדבר על ההשתלה. כמובן שאם תגיעו לחבר טוב או לבן משפחה שעליו אתם יכולים לסמוך זה הכי טוב. נסו להבין מהלקוח איתו אתם מדברים את הפרטים הקטנים. כמובן שחשוב לדבר עם לקוחות מרוצים שעבורם התהליך היה מוצלח, אך מצד שני חשוב שתנסו לדבר גם עם לקוחות שאצלם התהליך היה מורכב יותר. נסו למצוא כאלו שהיה להם תהליך צמיחה מאתגר ולשמוע מהם על היחס של הקליניקה, האם הם קיבלו ליווי, האם הקליניקה לקחה עליהם אחריות או שעם תום הטיפולים ניתקו איתם קשר. זכרו, נותן שירות נמדד בכישלונות לא פחות מאשר בהצלחות!
  1. האם יש לקליניקה נציגות בארץ – אין ספק שנציגות בארץ היא נקודת יתרון משמעותית. נכון שבעידן הטכנולוגי בו אנו חיים אפשר לסגור הכל במייל, בווטספ, או בפגישת זום. למרות זאת, אין כמו שיחה פנים אל מול פנים. כדאי שתקדישו כמה שעות לביקור נציגות בארץ (אם יש כזו) ובמהלכו תוכלו להתרשם מהקליניקה.
  1. האם יש קליניקה לטיפולים משלימים בארץ – לעתים השתלת שיער כרוכה בטיפולים משלימים שונים, או שתרצו לבצע עוד הליכים קטנים. כמובן שלא תטוסו שוב לטורקיה בשביל הליכים קצרים ולא קריטיים, ולכן קליניקה כזו בארץ מהווה יתרון משמעותי מאוד מבחינתכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן