7 טיפים לפני שאתם עוברים השתלת שיער

7 טיפים לפני שאתם עוברים השתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

למי מאיתנו לא חשוב המראה החיצוני שלו, בנוסף מי מאיתנו לא מבלה כל בוקר זמן מסוים מול המראה לצורך סידור וארגון החזות החיצונית. בעולם של היום רושם ראשוני הוא חשוב ביותר והוא משחק תפקיד חשוב במהלך היומיום ומחזק את הביטחון העצמי שלנו. מתבאס על הגנים של אבא ומפחד שגם לך יהיה מפרצים או קרחת? כיום הגנים ניתנים לשינוי ולא קובעים את עתידנו. במאמר הבא נרכז עבורך את 7 הטיפים החשובים ביותר לפני שעוברים השתלת שיער.

 זה צרות של עשירים Bad hair day   

כאשר מגיע היום בו אתה רואה שהשיער מתחיל להידלדל והתסכול על כך מתחיל להשפיע על סדר היום שלך. כאשר הוא פוגע בביטחון האישי או גורם להשוואות בין חבריך. הגיע הזמן לעשות שינוי משמעותי בחייך ולהפסיק להתעסק בדברים שלא תורמים לאושר בחיים. לא עוד, כיום לא חייבים להמשיך לחיות עם הקרחת או המפרצים שקיבלנו בירושה וישנם פתרונות לשם כך. השתלת שיער הינה הפתרון לטווח הארוך ביותר והתוצאה הטובה ביותר. לא כמו משחות, כדורים או שאר טיפולים אשר משפיעים במקרה הטוב רק באופן זמני. להלן 7 הטיפים לפני במתחילים לרוץ להשתיל שיער חדש אצל הרופא.

  1. השתלה היא הליך רפואי – ראשית, חשוב מאד לבדוק את המרפאה בה אתם מעוניינים לעבור את הליך השתלת השיער. שכן, זהו הליך רפואי רגיש ולכן חשוב לדעת שהמרפאה בה אתם בוחרים בעלת התעודות הנדרשות. בנוסף כדאי להיעזר בביקורות וחוות דעת על הקליניקה או הרופא.
  2. סקר שוק –  כמו לפני כל בחירה עסקית או אישית סקר השוק חשוב וגם כאן. שכן, קיימות מגוון רב של קליניקות אשר מבצעות הליך זה בארץ ובעולם וחשוב לדעת ששוק השתלות השיער פתוח ורחב ומציע מגוון רחב של מחירים מהם ניתן להנות. גובה התשלום לא תמיד מעיד על אופן ביצוע ההליך. לדוגמא השתלת שיער בטורקיה הינה זולה מהמחירים בארץ אך כלל לא יורדת מרמת האיכות אליה אנו מצפים.
  3. הכנת שטח הטיפול – חשוב לדעת, לפני הליך השתלת השיער נדרש המטופל לגלח את ראשו לצורך הליך נוח יותר עבור המנתח. שכן עיקר העבודה נעשית על הקרקפת לכן חשוב שהמקום יהיה סטרילי ונגיש לרופא.
  4. שינוי באופן לקיחת התרופות – הליך השתלת שיער הינו הליך כירורגי ולשם כך יש להתנהג בהתאם. ראשית, במידה והינכם משתמשים בתכשיר המינוקסידיל עליכם להפסיק להשתמש בו כחודש לפני הליך השתלת השיער. מכיוון שהוא יוצר דילול דם. ניתן לחזור לשימוש רגיל 45 ימים לאחר תהליך השתלת השיער. בנוסף, הפסקת השימוש בוויטמינים שונים או בכל תכשיר אשר מדלל את הדם שלכם לצורך הצלחה מרבית בהליך ההשתלה. תכשיר הפרופסיה אינו משפיעה על הדם באותה צורה לכן אין צורך בהפסקת השימוש. כמובן שחשוב להיוועץ עם רופא אם ישנם שאלות ספציפיות בנושא.
  5. שינוי תזונתי – יום לפני ההליך חשוב להימנע משתית קפאין, אלכוהול ועישון. כמו ברוב הניתוחים רצוי לא לאכול ארוחות גדולות לפני כן. ניתן להכניס משהו קטן לפה לפני ההליך כדי לא להיות רעבים.  
  6. נא להתלבש בהתאם – בנוסף משום שלאחר ההשתלה הקרקפת שלנו נשארת רגישה, לכן רצוי מאד ללבוש בגדים בעלי רוכסן או כפתורים כדי למנוע מגע של הבגד עם הקרקפת. 
  7. שמירה על האנרגיה – במהלך הניתוח חשוב לבצע מהספר הפסקות ולבצע הליכות קצרות לצורך הפעלת הגוף והזרמת הדם. בנוסף חשוב להטעין את הגוף באנרגיה על ידי ארוחת צהרים קלה כמו פירות או משקה מתוק.

טיפ בונוס: הפגת השעמום –  תהליך השתלת השיער לוקח זמן, לצורך כך תתכוננו בהתאם וארגנו לכם אוזניות אלחוטיות לצורך שמיעת מוזיקה מהטלפון או שהורידו לכם סדרה שאתם אוהבים. 

ישנם דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני הליך ההשתלה

פתרון של השתלת שיער לרוב יהווה תוצאה טובה יותר מאשר המוצרים שניתן לרכוש ללא מרשם. אך ישנם כמה גורמים שחשוב לקחת בחשבון לפני. ראשית, אחוז גדול של השיער החדש יצמח במלואו לאחר 3-4 חודשים מיום הניתוח. לשם כך דרושה סבלנות והבנה שמדובר על הליך הכולל שלבי החלמה וזמן. ולהבין שישנו סיכוי שהשיער לא יחזור במאה אחוזים. דבר שלא חושבים עליו לרוב הוא שההשתלה הינה שיער רגיל וגם לו יכול להיות תהליך נשירה. ישנם סוגי קרקפות אשר לא מאפשרות הצלחה מרבית לפרוצדורה. ישנם אנשים שיעברו פרוצדורה מוצלחת וישנם כאלה שפחות מוצלחת. מחקרים מראים ששימוש במהלך הטיפול בפלזמה תורם עד 75% ויותר לצמיחה מחודשת של השערה החדשה. פרמטר חשוב שיהיה נוח עבור המטופל אשר בחר לעשות הליך זה בחו"ל הוא בדיקה שישנה קליניקה לטיפול משלים גם בארץ. 

בהצלחה!

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן