גבי מספר איך נראת השתלת שיער לאחר 11 יום1

גבי מספר איך נראת השתלת שיער לאחר 11 יום

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אהלן חברים

זהו אני אחרי 11 יום מההשתלה אצל ד"ר זריאן המקסימה. השתילו לי 5000 זקיקים, 4000 מהראש 1000 מהזקן. היום הורדתי את רוב הגלדים (נשאר קצת, מחר ניתן עוד סיבוב עם הקרם).

אני אכתוב פה את החוויה שלי ואני אשמח לפידבקים על הנראות של ההשתלה.

השירות והאדיבות כמובן היו פצצה אספו אותי ואת הבחור השני שהגיע להשתלה מהשדה לבדיקת דם ומשם דוך למלון. בבוקר הנהג חיכה לנו ויאללה לעסק. לא עשיתי סדציה והיה בסדר סה"כ הזריקות (אלה שבאזור הזקן באמת היו זריקות מהגיהנום אבל כמה רגעים וזה מאחוריי) לא יודע איך אנשים כתבו פה שהם ראו נטפליקס כל ההשתלה. אני הייתי עסוק בלהשאיר את הראש מחובר לצוואר. כל תהליך ההשתלה עצמה לא כואב כי אתה רדום לגמרי אבל התנוחות שאתה צריך להיות בהן בזמן הקצירה בעיקר, זה הסבל הגדול והפרצוף שלך תקוע הרבה במיטת טיפול בכל מיני פוזיציות. הצוות ממש נחמד

ואכפתי מהמלווים ועד אחרונת הטכנאים וכולם כל הזמן שואלים אותך אם הכל בסדר.

ההחלמה לא נוראית חוץ מאיזה שלושה ימים. בעיקר בימים החמישי עד השביעי שבהם היו לי חישמולים בראש והרגשתי שנמלים אוכלות לי את הקרקפת, שזה כאב מטריף לא כי הוא כזה כואב אלא כי הוא כמעט לא הפסיק כל הימים האלה, כמו עינוי סיני. אל תצפו לישון יותר מידי בעשרה ימים הראשונים (אני לקחתי כדור שינה באיזה 3 לילות). לסיכום מבחינת החלמה, בסוף זה עובר, ויש גם כאלה שסבלו פחות לפי מה שהבנתי מהקבוצה. כמובן שגל זמין זמין לכל שאלה במהלך כל הימים האלה.

אזור תורם מבחינתי נראה טוב בסה"כ, חשבתי שיהיה יותר גרוע, למרות שהוא עדיין צורב וכשאני שוטף את הראש אני מרגיש שהפצעים לא לגמרי הגלידו שם. בזקן המצב מצויין. קו השיער אולי יצא טיפה גבוה וישר מידי, ביקשתי קצת מפרצים אמרו לי שזה ייצא קצת בעייתי, ומבחינת הגובה זה חוסך בזקיקים על שטח אז נראה לי סבבה סה"כ. באבחון דובר על שתי השתלות לא מאמין שאני אעשה עוד אחת. בהתחלה ההשתלה הייתה אמורה להיות גם מקדימה וגם מאחורה נשארנו עם רק קדימה עד האמצע ככה שתישאר קרחת קטנה. תכלס נראה לי שאני מעדיף את זה. מקוה לתוצאה טובה בעזרת השם. מצרף תמונות לפני ואחרי ואשמח לשמוע את דעתכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן