השתלת שיער בצלקת

השתלת שיער בצלקת

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

צלקות הן חלק מחיינו לעיתים הן כתוצאה מניתוח או הליך רפואי לעיתים כתוצאה מפצע כמו חתך או כוויה ולפעמים היא כתוצאה מתאונה בילדותינו שאנו כלל לא זוכרים. לכל צלקת יש את הסיפור שלה, אך לרוב איננו מעוניינים בזיכרון מהסיפור הזה ומעוניינים אנו להסתיר אותה. עם זאת חשוב להבין שצלקות לא ניתנות ל"העלמה" אלא רק לטשטוש. פרט זה חשוב מאד, משום שכאשר המטופל רוצה למצוא פתרון אסטטי לבעיית הצלקת חשוב לדעת שהוא לא יהיה ב100%. 

רחוק מהעין רחוק מהלב

להסתרת צלקת ישנה מספר שיטות המוכרת היא שימוש במשחה אשר מטשטשת את מראה הצלקת. חשוב לדעת ששימוש יעיל במשחה יהיה לאחר זמן קצר מהיווצרות הצלקת. אך ישנה בעיה נוספת כאשר הצלקת ממוקמת באזור בעל צמיחת שיער כמו קרקפת, זקן או בגבה. משום שעל הצלקת לא גדלות שיערות, תוצאה זאת גורמת לבליטת הצלקת. בנוסף, צלקת הממוקמת במקומות בעלי צמיחת שיער נוטה לבלוט בשל בניגודיות הנוצרת בין השיער לצלקת. 

אז מה עושים אם יש לי צלקת על הקרקפת?

אל דאגה, בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו ניתן להסתיר בצורה מושלמת צלקות אשר ממוקמות באזורי שיער צפופים. דרך הטיפול היעילה ביותר היא השתלת שיער. השתלת שיער נעשית בשיטת FUE (Follicular Unit Extraction) שיטה זאת היא השיטה הפופולארית ביותר אשר קיימת כיום בתחום השתלות השיער. ולא רק לצורך הסתרת צלקות אלא גם לצורך איזון מיקום צמיחת השיער על הראש. 

מה זה שיטת FUE 

השתלת שיער דרך שיטה זאת, כאמור היא השיטה הפופולארית ביותר. שיטת ה-FUE  נעשית אך ורק על ידי רופא מומחה בעל ההסמכה והאישורים המתאימים. פעולה זאת נעשית על ידי לקיחת שורש השערה מהמקום ה"תורם" והשתלתו בתוך תעלה בעובי 1 מ"מ שנעשתה על ידי הרופא המטפל.  

ישנם עוד דרכים?

העולם תמיד בהתקדמות, וגם תחום השתלות השיער. ישנה טכניקה חדשה להשתלות שיער אשר מקורה הוא משיטת ה-FUE. שיטה זאת נקראת DHI (DIRECT HAIR IMPLANTATION) והיא נתמכת על FUE רק כשתהליך ההשתלה של שורש השערה מתבצע בצורה שונה. הוא לא מושתל בתור תעלה אלא נשתל על ידי מכשיר הדומה לעט שפותח "בית" לשערה. כך שכל שערה נכנסת למתחם משלה, ובכך נוכל לקבוע יותר בקלות את רמת טיב השתלת השערה ואת זווית גדילת השערה. 

מה קורה בפועל?

בתהליכים אלו נלקחים זיקי שיער מהחלק הפורה יותר של הקרקפת כמו החלק האחורי והצדדי. מהקרקפת מחולצים שורשי השערה ומושתלים במקום הצלקת. ובכך מוסתרת הצלקת בתוך האזור השעיר. ניתן לבצע השתלות בסוג זה על צלקות הממוקמות בקרקפת בזקן או בגבות. 

תהליך כזה הוא תהליך מהיר ופשוט ולא דורש זמן תיפול ממשוך. הוא מסתכם בטיפול של בין 3-4 שעות ונעשה תחת הרדמה מקומית לכן אין צורך לחשוש מרמת הכאב. בתום ההליך הולך המטופל לביתו אך חשוב להישאר במעקב על ידי הרופא המטפל. 

מה היא שונה מהשתלת שיער רגילה?

השתלת שיער רגילה שונה מהשתלת שיער בצלקת משום שהשתלת שיער על צלקות מורכבת ועדינה יותר ומתרכזת על פרטים קטנים יותר. לעומת השתלת שיער בקרקפת שנותנת יותר דגש על השטח ולא על הסתרת הצלקת למען מראה אסטטי יותר. לכן, כאשר אתם מעוניינים לעשות השתלת שיער על צלקת, עליכם לבחור לצורך המשימה צוות בעל ניסיון, אמינות ומיומנות. 

כמה זה עולה?

המחיר עבור השתלת שיער בצלקות משתנה כמובן לפני גודל הצלקת ולפי כמות השיער הנדרשת להישתל. ישנו שפרמטר נוסף שהוא הניסיון של הצוות הכירורגי המטפל שעלול להשפיע גם על המחיר.

לסיכום

ישנם דרכים רבות להסתיר פרטים שאנו פחות מעוניינים שיהיו בולטים בחיינו. וצלקות הן אחד מהם, לכן לפני שאתם ממהרים לשים כובע, משקפי שמש או לגדל זקן באורך של אליהו הנביא. תדעו שישנם פתרונות חדשניים יותר עבור אותם צלקות שאנו מעוניינים להסתיר.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

דילוג לתוכן